Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Blev frågande angående ...

  • lennali 28 augusti 2008

    Hej Bappi
    Du är inte ensam som har hittat konstigheter.
    När jag går in på Mina recept, visas stjärnor där det tidigare inte funnits några och ska ej heller finnas, och där det ska finnas stjärnor, lyser inte en enda en. Men om jag klickar in mig på receptet visar det rätt.
    Måste vara något system fel för det visar ju rätt när man klickar in sig på receptet. Ett fall för detektiv Lind.

  • Smulpajen 28 augusti 2008

    Kollade hur det var hos mig, och där finns massor av stjärnor som inte funnits tidigare:o Även om jag går in och tittar i receptet är det fel. Ett var t ex noll röster men 5 stjärnor...
    Det här fenomenet hade vi ju för några månader sedan också(N) Vet inte om det är någon som sabbar eller om det är fel i systemet. Hoppas Lind har uppmärksammat det.

  • Gunn57 28 augusti 2008

    Alla mina recept har 5 stjärnor
    Dom som hade 5 stjärnor har
    nu bara 1 eller inga stjärnor :( (N) (N):o

  • zonale 28 augusti 2008

    Får verkligen hoppas att det är ett fel som kan åtgärdas av Mikael & Co! Allt har väl gått att ställa tillrätta hitils och förmodligen då också detta.

  • Lakrisalen 28 augusti 2008

    Mina har också blivit fem-stjärniga och alla är utan kommentarer. Säkert något fel i systemet.

  • zudette 28 augusti 2008

    Jag har också fått himla många stjärnor på många av mina recept som inte haft det tidigre MEN recept som haft mångs stjärnor har FÖRLORAT stärnor också :@ Förmodligen är det en ordentlig bugg som är i gungning - hoppas Lind & co kan lösa det!!!

    - Jag har föresten lagt märke till att de stjärnorna inte finns när man öppnar receptet och på de recept som förlorat stjärnor så syns de som de ska när man öppnar dom, och det är väl kanske en liten tröst om någon.....:'(

  • irrevirre 28 augusti 2008

    Samma här. Full pott för de recept som inga stjärnor hade tidigare. Och de som hade högt betyg tidigare har inte det nymera!

  • SDMaya 28 augusti 2008

    Jag gick in och kollade på recepten som fått stjärnor (men inte haft innan)och då står det inga där...och sen gick jag och kollade recept där somdet inte är några( innan har det varit stjärnor)och där är inne på receptet :) så det är en bugg helt klart!

  • festmaten 28 augusti 2008

    Jag har precis som ni andra, fått fem stjärnor där som inte var några innan, och de som fanns har slocknat, dock finns kommentarena kvar.

    Såg en konstig sak här i helgen, det var vissa recept som fått stjärnor innan de ens var godkända:o

  • SDMaya 28 augusti 2008

    Jag mailade Lind & co... så får vi se vad som händer.

  • The_mama97mia 28 augusti 2008

    Samma problem för mig, gäller inte bara nya recept. Alla som inte hade ngn stjärna förut har fem o en del andra som tidigare var betygsatta har nu bara en. suck

  • Wombat04 28 augusti 2008

    *sjunger* Vill ni se en stjääääärnaaaaa ...

  • Carro67 28 augusti 2008

    Jag kollade mina recept och även jag har blivit drabbad av dessa konstigheter. :(

  • Smulpajen 28 augusti 2008

    Skrivet av kalasmad den 28 aug 2008

    Jag har precis som ni andra, fått fem stjärnor där som inte var några innan, och de som fanns har slocknat, dock finns kommentarena kvar.

    Såg en konstig sak här i helgen, det var vissa recept som fått stjärnor innan de ens var godkända:o

    Det där med att recept är både kommenterade och har stjärnor innan dom ens är godkända har jag sett många gånger.... hur nu det går till:o:o

  • SDMaya 28 augusti 2008

    Hahaha..kollar på....Wombat04 :p

    Skrivet av Wombat04 den 28 aug 2008

    *sjunger* Vill ni se en stjääääärnaaaaa ...

  • marwis 28 augusti 2008

    Ja hej o hå, här händer det grejer. :D Inte bara "stjärnfall" dessutom saknas 10 av mina recept!!:'(
    Hos mig är det himla trögt att bläddra runt bland sidorna på matklubben, och det har det inte varit tidigare. Tror inte att själva datorn segat till sig i alla fall.
    Hoppas att det fixar till sig till imorgon
    / Marie

  • Smulpajen 28 augusti 2008

    Nu har stjärnorna ändrat sig igen:o:o Där jag tidigare hade "riktiga" stjärnor finns nu inga, och vice versa(N) För ca 2 tim sedan hade jag stjärnor på allt:o

  • segerwitch 28 augusti 2008

    :@Samma här, tittade på mina recept och hade en massa stjärnor, men går jag in på receptet
    så har den inga stjärnor, sen recept som jag hade fem stjärnor på, de har försvunit??? men går
    jag in på receptet så har jag stjärnorna igen????:'(:'(

  • Okänd 29 augusti 2008

    Samma problem bland mina recept(N)

  • monac 29 augusti 2008

    oj då, var det så...och jag som blev så glad för mina alla nya stjärnor:'( men det är sant ett recept som hade 5 har nu ingen. Så nått lite lurt är det uppenbarligen.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.