Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Blev frågande angående ...

  • Annras 29 augusti 2008

    I princip är det väl så, att alla som har stjärnor vid första anblicken, har egentligen inga stjärnor, och tvärt om, eller?
    Hoppas att Lind snart åtgärdar detta, som du skickat mail om, SDMaya! (L)

    Ser du stjärnan i det blå ...............

  • mmarabou 29 augusti 2008

    Ja, det där med stjärnor verkar vara helt galet just nu, är i alla fall rätt antal stjärnor när man går in i receptet. Men har nån annan här märkt att bilderna till vissa recept försvunnit?? Jag har bara 3 recept inlagda, alla med bild....men en av rätterna har ingen bild nu längre, bilden är även borta när man går in på receptet.

  • Lind 29 augusti 2008

    Hej allihopa,

    Detta lilla felet är nu fixat. Var en liten miss som vi lyckades med igår.

    Mvh
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Bappi 29 augusti 2008

    Skrivet av lennali den 28 aug 2008

    Hej Bappi
    Du är inte ensam som har hittat konstigheter.
    När jag går in på Mina recept, visas stjärnor där det tidigare inte funnits några och ska ej heller finnas, och där det ska finnas stjärnor, lyser inte en enda en. Men om jag klickar in mig på receptet visar det rätt.
    Måste vara något system fel för det visar ju rätt när man klickar in sig på receptet. Ett fall för detektiv Lind.


    Tack Lennali för din kommentar(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.