Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Gnälltråd medium

  • kajsa36 25 november 2008

    ja men jag har ett stort garage där får minst 100 bilar plats..... välkommna...vill ni sova över går det bra på min herrgård 254 rum... de ni!!!! ha ha hi hi.... nä det är mer finns det hjärte rum finns det stjärte rum.....fniss...

  • Babzan 25 november 2008

    Gnälltråden har visst förvandlats till en skryttråd...Skönt att skryta lite och det bästa av allt är att allt jag skriver är sant:D Nu måste jag ut och se över mina ägor och ta in stona till natten......

  • elpatron 25 november 2008

    Skrivet av Babzan den 25 nov 2008

    Skrivet av elpatron den 24 nov 2008

    Nu har jag varit ute och kört lite runt på parkeringen utanför grannarnas hus och gjort dom gröna av avundsjuka för att min bil är större flottare och dyrare än alla deras tillsammans. Jag visade givetvis mitt vita vackra pepsodent-leende oxo så dom mådde ännu sämre.

    Förra året var oxo kul då jag gick runt till alla grannar och visade dom min utbetalning på 679.000 som jag fick tillbaka på skatten och samtidigt sa: "Detta är inte ens 10% av vad jag tjänade förra månaden". Gissa om dom såg molokna ut. (Y)


    Ha, ha om bara mitt garage inte var så trångt så kunde din bil få stå mellan min corvette och min Porsche. Annars kan du låna mitt extragarage i Nice nån gång när du har vägarna förbi.....:)


    corvette o porsche, va e de för billiga skitbilar?
    förstår att du inte råd med bättre när du lagt ner alla pengar på en friggebod som ska se ut som ett garage :p

    Några av mina bilar:
    Ferrari 599 GTB
    Lamborghini Murcielago
    Bugatti Veyron
    Duesenberg J350 Willoughby
    Rolls-Royce Phantom
    Koenigsegg
    etc etc

  • lillipopp 25 november 2008

    åhhh.. herre min gud... Vad är det här för småbarnsprat??
    Min pappa är bättre än din pappa... Ni har bara vuxit upp LITE och har bytt ut pappa mot jag...:Z:):p

  • Babzan 25 november 2008

    Hoppsan Elpatron! Du missuppfattade visst mig. I Friggeboden förvarar jag min Harley + min åkgräsklippare av märket Bentley som jag fått av min vän Greve Noppe, min granne i Ängsö där jag delar båtplats med E-Type:):D (vikingabåt) Du får gärna följa med på en liten tur till Bahamas i sommar. Ska hälsa på Gordon där....:p

    Kramizzar:)

  • systeryster 25 november 2008

    Ojdå, gick visst fel?Visste inte att det var här mytomanerna bytte om.....
    Ingen som har ett liten sommarstuga som visar sig vara Drottning Kristinas jaktslott.:D

  • Babzan 25 november 2008

    Jo då Drottning Kristina lär ha haft en jaktstuga i Ängsö. Det är föresten där jag förvarar min traktor, en gammal Massey Ferguson, helt i nyskick som jag fått ärva av pappas kusin Carl Gustav.....:p

  • elpatron 26 november 2008

    Skrivet av Babzan den 25 nov 2008

    Hoppsan Elpatron! Du missuppfattade visst mig. I Friggeboden förvarar jag min Harley + min åkgräsklippare av märket Bentley som jag fått av min vän Greve Noppe, min granne i Ängsö där jag delar båtplats med E-Type:):D (vikingabåt) Du får gärna följa med på en liten tur till Bahamas i sommar. Ska hälsa på Gordon där....:p
    Kramizzar:)


    Får se om jag har tid, ska ju ut på en kryssning med Bill Gates innan jag träffar Obama, och sen ska jag ju ner till NASA eftersom jag skulle få testa o åka upp i en raket.
    Sen var det nån jävla välgörenhetsmiddag i Vita Huset igen och sen skulle jag konsultera lite för FN-rådet, men vi får se.

    Förresten så köpte jag ett nytt jetplan idag, mitt fjärde nu.

  • jenkar 26 november 2008

    Skrivet av elpatron den 24 nov 2008

    Nu har jag varit ute och kört lite runt på parkeringen utanför grannarnas hus och gjort dom gröna av avundsjuka för att min bil är större flottare och dyrare än alla deras tillsammans. Jag visade givetvis mitt vita vackra pepsodent-leende oxo så dom mådde ännu sämre.

    Förra året var oxo kul då jag gick runt till alla grannar och visade dom min utbetalning på 679.000 som jag fick tillbaka på skatten och samtidigt sa: "Detta är inte ens 10% av vad jag tjänade förra månaden". Gissa om dom såg molokna ut. (Y)


    avskyr sådana som dig! ÄCKLIGT!

  • lena_61 26 november 2008

    jenkar (Y)(Y)

  • Change 26 november 2008

    Ha ha ha! Jäkla rolig läsning! Fantasin är det inget fel på:D Kul med folk som har humor!

  • Lenkan 26 november 2008

    Haha, kul med en gnälltråd!
    Jag har en sak att gnälla på....nu kan man inte spela kortspelet "Neger och President" längre...:'(

  • LaJefa 26 november 2008

    Skrivet av elpatron den 26 nov 2008

    Skrivet av Babzan den 25 nov 2008

    Hoppsan Elpatron! Du missuppfattade visst mig. I Friggeboden förvarar jag min Harley + min åkgräsklippare av märket Bentley som jag fått av min vän Greve Noppe, min granne i Ängsö där jag delar båtplats med E-Type:):D (vikingabåt) Du får gärna följa med på en liten tur till Bahamas i sommar. Ska hälsa på Gordon där....:p
    Kramizzar:)


    Får se om jag har tid, ska ju ut på en kryssning med Bill Gates innan jag träffar Obama, och sen ska jag ju ner till NASA eftersom jag skulle få testa o åka upp i en raket.
    Sen var det nån jävla välgörenhetsmiddag i Vita Huset igen och sen skulle jag konsultera lite för FN-rådet, men vi får se.

    Förresten så köpte jag ett nytt jetplan idag, mitt fjärde nu.


    Men va fan elpatron...du glömde ju skriva det viktigaste...tapas o whiskey kvällen med mig nästa vecka...undrar om det är före eller efter att du har varit på välgörenhetsmiddagen...

    Jag kan ju fråga om min kompis Mikel Garikoitz Aspiazu Rubina, alias "Txeroki" hänger med så vi kan diskutera lite spansk politik...nä va fan han blev ju arresterad förra veckan...men kanske vi kan hitta någon annan trevlig att bjuda in på tapaskvällen. Kanske e där fler MK-medlemmar som ska ner till Spanien nästa vecka och vill hänga med.

  • elpatron 26 november 2008

    Skrivet av jenkar den 26 nov 2008

    Skrivet av elpatron den 24 nov 2008

    Nu har jag varit ute och kört lite runt på parkeringen utanför grannarnas hus och gjort dom gröna av avundsjuka för att min bil är större flottare och dyrare än alla deras tillsammans. Jag visade givetvis mitt vita vackra pepsodent-leende oxo så dom mådde ännu sämre.

    Förra året var oxo kul då jag gick runt till alla grannar och visade dom min utbetalning på 679.000 som jag fick tillbaka på skatten och samtidigt sa: "Detta är inte ens 10% av vad jag tjänade förra månaden". Gissa om dom såg molokna ut. (Y)


    avskyr sådana som dig! ÄCKLIGT!


    DU förstår verkligen när det är skämt och allvar ser jag!
    Såna som DU, är däremot äckliga, för ni som inte fattar förstör det hela. Om du verkligen tror att det e sant vi skriver i denna tråden, så ska du lägga in dig nånstans.

  • elpatron 26 november 2008

    Skrivet av Lena_61 den 26 nov 2008

    jenkar (Y)(Y)


    Och DU är ännu värre som hejjar på ngn som inte fattat saken rätt ens, så det gör ju bara att man fattar att du inte heller har fattat ngt av det hela om det är skämt eller ej, men tänker inte tala om det, det kan läkaren göra som tar hand om dig (Y)

  • elpatron 26 november 2008

    Skrivet av Change den 26 nov 2008

    Ha ha ha! Jäkla rolig läsning! Fantasin är det inget fel på:D Kul med folk som har humor!


    HÄR har vi en kille som fattat att allt är skämt, och som kan ta det som humor, precis som det var menat. Men så är han ju man oxo, hehe :Z:p

  • mrsmama 27 november 2008

    Men jag har något som ingen annan har, jag har de finaste barnen!(L)

    Så jag är rikast i hela världen!!:p

    Moahahaha!

  • elpatron 27 november 2008

    Skrivet av mrsmama den 27 nov 2008

    Men jag har något som ingen annan har, jag har de finaste barnen!(L)

    Så jag är rikast i hela världen!!:p

    Moahahaha!


    Mina barn och andras ungar :p

  • kajsa36 27 november 2008

    du glömde... mina barn och andras skit ungar... hi hi
    jag har för tillfället 5 tonåringar i lägenheten... är det någon som önskar sig en till jul???
    Jag kan skänka någon......

  • systeryster 27 november 2008

    Skrivet av kajsa36 den 27 nov 2008

    du glömde... mina barn och andras skit ungar... hi hi
    jag har för tillfället 5 tonåringar i lägenheten... är det någon som önskar sig en till jul???
    Jag kan skänka någon......

    Har en och det räcker mer än väl!:D(H)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.