Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Gnälltråd medium

  • elpatron 27 november 2008

    Skrivet av kajsa36 den 27 nov 2008

    du glömde... mina barn och andras skit ungar... hi hi
    jag har för tillfället 5 tonåringar i lägenheten... är det någon som önskar sig en till jul???
    Jag kan skänka någon......


    NEJ TACK :p
    Aliens finns tillräckligt av hos grannen här, haha

  • Babzan 27 november 2008

    Du Kajsa jag har själv fullt upp med 3 tonåringar så några fler vill jag inte ha! Men vad säger du om ett byte? Du kan få låna min trotsiga 17-åriga dotter med ett hett temperament, väldigt söt men lite lynnig. Snäll och artig mot utomstående.. Vad får jag i utbyte? Efter jul kan vi eventuellt byta tillbaka om vi vill......

  • kajsa36 27 november 2008

    Ha ha vad sägs om en jätte söt flicka på 14 år... går inte upp på morgonen utan en massa tjat...
    vill aldrig städa rummet....
    plockar aldrig undan efter sig...
    mm mm listan kan göras lång....
    fniss

  • Babzan 27 november 2008

    Tja jag vet inte... Låter lite för lik min egen.. Har du inte någon pigg, huslig, morgonpigg i utbyte? helst icke vegetarianoch nån som inte sliter ut speglarna hela tiden? Nån som sliter ut golvmoppen ist? :D

  • kajsa36 27 november 2008

    ha ha nä då verkar det som jag får ha mina kvar förstod det... fniss
    nä handen på hjärtat så visst är det (väldigt) drygt ibland men visst saknar man dom när dom är borta.. skulle nog inte kunna klara mig utan dom fast jag har lust att skänka bort dom ibland...

  • Babzan 28 november 2008

    Håller fullständigt med dig Kajsa, dom små liven är helt enkelt underbara för det mesta!(L) Dottern har varit som en ängel idag, städat sitt rum utan tjat och har bjudit mig på många leenden och skratt . 19-åriga sonen åkte precis till Sthlm och ska övernatta där och jag längtar redan tills han kommer hem! Suck! Snart kommer 15åringen hem från skolan och ljudet av när han smäller igen sin dörr och sätter igång datorn känns väldigt hemtrevligt :D Jag vill INTE heller byta bort nån av dom! Kanske vi ska byta män istället? (Ha , ha så att alla förstår så skämtar jag bara):)

  • Statarfrun 28 november 2008

    Skrivet av jenkar den 26 nov 2008

    Skrivet av elpatron den 24 nov 2008

    Nu har jag varit ute och kört lite runt på parkeringen utanför grannarnas hus och gjort dom gröna av avundsjuka för att min bil är större flottare och dyrare än alla deras tillsammans. Jag visade givetvis mitt vita vackra pepsodent-leende oxo så dom mådde ännu sämre.

    Förra året var oxo kul då jag gick runt till alla grannar och visade dom min utbetalning på 679.000 som jag fick tillbaka på skatten och samtidigt sa: "Detta är inte ens 10% av vad jag tjänade förra månaden". Gissa om dom såg molokna ut. (Y)


    avskyr sådana som dig! ÄCKLIGT!

    Jag håller med fullständigt!
    Besserweisser med krokodilsyndrom =Glappkäft utan öron.

  • Gnurf 28 november 2008

    Varit ute å skottat gården i 1 timma precis...kommer in å fixar en thékopp...5 minuter senare börjar det snöa igen....:@

  • Babzan 29 november 2008

    Gnäller på att regnet öser ner(N) Skulle så gärna vilja skotta lite snö, men jag får väl klippa gräset snart:o

  • Gnurf 29 november 2008

    Well you know Babzan..."Come to where the Flavour is, Come to Norrland Country".... :D

  • segerwitch 30 november 2008

    :@(N)GNÄLLER BARA FÖR GNÄLLANDETS SKULD:@(N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.