Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hur ser våren ut hos er?

  • grill 17 februari 2009

    Mycket snö och -22 grader :@:@

  • pytte24 17 februari 2009

    Våren får vi nog alla vänta på, verkar det som istället får vi njuta av en vinter. Mina barn tycker att det är bra med snö och kyla på sportlovet:D
    Har börjat med planering för mina odlingar, men de tycks få vänta också - 8 grader och snö...:(

  • LaJefa 17 februari 2009

    Den senaste veckan har vi haft runt +22 grader dagtid. Solen skiner och åkrarna är fulla med blommande citrongräs (gula blommor o stjälken kan man äta). Efter en mycket stormig och regnig vinter så är det jätteskönt att det normala "spanska" vädret har återkommit.

    Ha D!

  • Okänd 18 februari 2009

    -5,2 grader, mulet, brrr.

  • Gnurf 18 februari 2009

    -28,7 grader nu inatt...Våren är snart här känns det som!! Jiipiiii!! :D

  • lillawe 18 februari 2009

    (N)Och kylan bara fortsätter.. -29 i går och -23 i kväll. :'(Avundas ni som bor i Spanien!!(L)

  • anluk 18 februari 2009

    Här i Småland har vi KALLT óch snö. Sol i flera dgr. Kanonfint sportlovsväder. Sedan hoppas jag på riktig vår. Det enda man märker att det närmar sig våren är att dagarna blivit längre. Ljust när man går till och jobbet och ljust längre på kvällarna. Love it.

  • marialm 18 februari 2009

    i Malmö har vi ca -3 strålande sol och lite vintergäck framme. Det ligger snö och ungarna kan åka pulka på sportlovet.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.