Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

NY CHAT PÅ MATKLUBBEN.SE

  • Queenie 15 mars 2008

    Ja, man kan chatta privat, du klickar på den du vill chatta privat med och väljer privat chat, tror det var nåt sånt.

  • Lindanemon 15 mars 2008

    Hej, jag är nu inne på chatten, bra idé! :)

    Men klockan där talar om att tiden är en timme tidigare än min dator...:o, ska det vara så???

  • Suddisen 15 mars 2008

    Vad kul (Y) men finns det ingen länk man kan gå in där på förutom den i kanten

  • azlan_lena 15 mars 2008

    (Y) det var roligt att pröva på , måste återkomma till detta forum / Lena(Y)

  • 15 mars 2008

    Kul att alla tycker att det är trevligt med chatten. Det skulle jag ocjkså tycka, men när jag går in på adressen så händer inte ett smack!

  • The_mama97mia 15 mars 2008

    det får väl bli lite interaktiv tv tittning ikväll, melodif-nskapet o så menar jag....

  • farmoringer 15 mars 2008

    Skrivet av mamago den 15 mar 2008

    Kul att alla tycker att det är trevligt med chatten. Det skulle jag ocjkså tycka, men när jag går in på adressen så händer inte ett smack!


    Kanske chatten bara är till för medlemmar..Förhoppningsvis...

  • mariaefors 15 mars 2008

    Hoppas jag också... Hur kul skulle det vara att chatta med en massa gäster som man inte har en aning om vem är (N)

  • The_mama97mia 15 mars 2008

    Bra synpunkter ovan!!!!
    Jag funderar på Ljudgrejen.
    Jag skulle vilja ha ett ljudmeddelande bara när det kommer in en ny medlem, inte så fort det kommer ett nytt meddelande... ????
    Annars har jag fortfarande problem med att jag blir utkastad efter väldigt kort tid.... Är det ngn som försöker säga mig ngt???? *S*

  • annwin66 15 mars 2008

    Nu blev jag nyfiken måste testa chatten:)

  • The_mama97mia 15 mars 2008

    En sak till...
    Om man kunde ändra sitt namn -alltså jag heter ju mama97mia . men det är långt o krångligt. Om man kunde ha en "personlig inställning" ??? ?
    Typ, jag logga rin som mama97mia men sen heter jag mia eller mama eller vad fan som helst.
    Sorry.

  • MammaModesty 16 mars 2008

    jättebra grej... men borde finnas en direktlänk till den här inne...

  • Queenie 16 mars 2008

    Det är ju ganska så nytt än, blir nog mer och mer folk efter ett tag, inte alltid man är på "chathumör" heller kanske ...

  • monel 16 mars 2008

    Jag var inne en kort stund nu och under den tiden var det 2-3 st som fick timeout efter bara några minuter.

  • The_mama97mia 16 mars 2008

    jag inbillar mig att kan vara viktigt och bra att så många som möjligt loggar in sig, även om det kan kännas trist att det bara är en eller två inne... systemet måste ju testas genom belastning..... Jag framhärdar o försöker logga in så mkt jag kan. :)

  • fee-bee 16 mars 2008

    ja tyckte det funkade bra
    :D

  • MammaModesty 17 mars 2008

    att folk inte är inne är kanske för att det inte finns en direktlänk??? eller är det bara jag som inte hittat den utan måste leta efter denna tråd för att komma åt länken?

  • ThomasP 17 mars 2008

    Helt kanonbra ser inga som helst fel på chatten//Mvh Thomas

  • styvan 17 mars 2008

    Trevligt!

  • Queenie 17 mars 2008

    Hade varit bra om det funnits en "away"-knapp. Man är inloggad hela tiden och behöver inte logga in och ut. Men att det syns på nåt sätt om man inte är vid datorn.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.