Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

NY CHAT PÅ MATKLUBBEN.SE

  • mariaefors 17 mars 2008

    Skrivet av MammaModesty den 17 mar 2008

    att folk inte är inne är kanske för att det inte finns en direktlänk??? eller är det bara jag som inte hittat den utan måste leta efter denna tråd för att komma åt länken?


    Jag har lagt länken under Mina favoriter för att enkelt komma åt.

  • jas65 18 mars 2008

    Det är dags att lägga in en länk till chatten annas så harpersoner svårt att hiite den.

  • friis 18 mars 2008

    Ja en länk till chatten på första sidan vore en bra idé! (Y)

  • The_mama97mia 18 mars 2008

    jag har också länkat under mina favoriter. Vi får väl hjälpas åt att hålla den här tråden aktuell så att folk ser det... Det är inte mkt folk som hittar dit.
    /Mia

  • birgittaji 18 mars 2008

    Det var en ny upplevelse för mig att chatta. Det var ett härligt gäng som var inne och jag fick många goda skratt. Jag kommer att gå in och chatta flera gånger.

  • Queenie 18 mars 2008

    Då skriver jag något för att hålla tråden levande. Så där ja ...

  • mariaefors 19 mars 2008

    Skrivet av birgittaji den 18 mar 2008

    Det var en ny upplevelse för mig att chatta. Det var ett härligt gäng som var inne och jag fick många goda skratt. Jag kommer att gå in och chatta flera gånger.


    :D :D :D (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • Wombat04 19 mars 2008

    Haha, såg just att man kunde skriva önskemål om länk till chatten på förstasidan här också ... DET tänkte jag inte på! Då är det fler än jag som tycker det, hurra! :p

  • annaviola 20 mars 2008

    himla roligt med chatten men tråkigt att det inte är så många som hittar den....

  • annaviola 20 mars 2008

    :D

  • The_mama97mia 20 mars 2008

    man känner sig en smuuuula patetisk... jag loggar in på chatten så fort jag ´kan.. Haha

  • annaviola 20 mars 2008

    (Y)

  • Ketronya 21 mars 2008

    Ja en länk eller flik till chatten hade varit bra, hittade den precis :)
    Sen tycker jag det hade varit bra om tiderna ute i högra hörnet som visar när meddelandet kom, hade varit tydligare, så att man såg dem lättare!

  • monel 21 mars 2008

    (Y) Dags att lägga upp en länk till chatten på förstasidan så vi slipper hålla på att skriva här för att hålla länken på förstasidan.

  • monel 21 mars 2008

    (Y)

  • delikat 22 mars 2008

    Håller med om att det behövs en länk på första sidan, så att folk lättare hittar till chaten. Det vore också bra om det på första sidan framkommer hur många personer som är inne på chaten. Då slipper man gå in till en tom chat i onödan. Det betyder också att man kan välja bort tidpunkter då väldigt många är inne, om man så önskar.

    Annars kul att chatta, då tiden det tillåter! (Y):)

  • The_mama97mia 22 mars 2008

    bra förslag delikat! Just det med att se hur många som är inloggade!

  • Okänd 23 mars 2008

    Om vi ändå hade fått en CHATruta att trycka på istället för att leta upp tråden,och tyvärr missar nog många den.Ha en fortsatt trevlig Påsk alla medlemmar(Y)

  • monel 23 mars 2008

    Ja, det vore perfekt att kunna se om hur många som är inne i chatten. Och återigen en länk till chatten på förstasidan så vi slipper hålla på att skriva här för att tråden ska finnas lättillgängligt.

    Skrivet av delikat den 22 mar 2008

    Håller med om att det behövs en länk på första sidan, så att folk lättare hittar till chaten. Det vore också bra om det på första sidan framkommer hur många personer som är inne på chaten. Då slipper man gå in till en tom chat i onödan. Det betyder också att man kan välja bort tidpunkter då väldigt många är inne, om man så önskar.

    Annars kul att chatta, då tiden det tillåter! (Y):)

  • Lilljeppe 23 mars 2008

    Matklubben måste se till att det finns en länk till chatten på första sidan, om klubben vill hålla chatten vid liv. Nu är det inte många som hittar dit..:(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.