Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Positivt tänkande

  • stinta 7 oktober 2008

    Är sååå glad att det inte har snöat än. Jag beställer snö till den 13 december och så får den vara borta i slutet av januari.:p. Men måste väl vara nöjd med den höst vi har. Många tända ljus blir det. Mysigt värre:D
    Är nyfiken på när vi får den 100000e medlemmen. Fler spännande recept(Y)

  • systeryster 7 oktober 2008

    Jag älskar MK.(L) Från början för alla trevliga recept och inspirationen att laga roligare mat därhemma, men med tiden uppskattar jag mer och mer debatter och att få vara med och lösa andras dilemman.Ibland har jag själv fått god hjälp att lösa "matkriser".Allra mest tycker jag dock om lekarna och går gärna in och tittar om någon annan har varit inne och lekt.
    Jag har också fått ett par vänner att utbyta egna tankar med.
    Jag håller på att lära mig att chatta, trots min höga ålder. Min tonåriga son tycker jag är jättejobbig som sitter vid datorn och skriver så långt - så chattar inte han. Men jag kanske lär mig jag också.
    Jag vill passa på att tacka alla godkännare som lägger ner tid och möda på att Matklubben ska bli en proffsig receptsajt, alldeles oavlönat. Ni förtjänar ett fång med rosor(L):D

  • festmaten 7 oktober 2008

    Jag blev glad när jag fick svar på mitt mail från Lind!!
    Jag tipsade honom om denna tråden, och att han gärna fick hitta på något kul!! Och det blev en riktig tävling!!!!!:p
    Bra att IrreVirre startade den tråden (100 000 snart!)

  • stinta 8 oktober 2008

    Skrivet av kalasmad den 7 okt 2008

    Jag blev glad när jag fick svar på mitt mail från Lind!!
    Jag tipsade honom om denna tråden, och att han gärna fick hitta på något kul!! Och det blev en riktig tävling!!!!!:p
    Bra att IrreVirre startade den tråden (100 000 snart!)

    Jepp:D Kul tävling(Y)
    Visst kan man bli glad när dottern ringer och säger att hon har fixat trubadurer till min mans 50 årsfest(Y):D
    Vilken glad överraskning det kommer att bli för honom. Då det gäller maten på festen ska jag leta vidare bland alla goda recept här på MK

  • ikah 8 oktober 2008

    Är sååå glad idag för jag var på sista ultraljudet idag och allt var bara bra:D
    Nu är det bara att vänta på att hon/han vill komma ut.(L)

  • stinta 8 oktober 2008

    Skrivet av ikah den 8 okt 2008

    Är sååå glad idag för jag var på sista ultraljudet idag och allt var bara bra:D
    Nu är det bara att vänta på att hon/han vill komma ut.(L)[/quote

    Du meddelar oss direkt, va?(Y)
    Grattis

  • systeryster 8 oktober 2008

    Skrivet av ikah den 8 okt 2008

    Är sååå glad idag för jag var på sista ultraljudet idag och allt var bara bra:D
    Nu är det bara att vänta på att hon/han vill komma ut.(L)

    Ja större glädje än så är det inte många stunder i livet.
    Grattis:)

  • ikah 8 oktober 2008

    Skrivet av stinta den 8 okt 2008

    Skrivet av ikah den 8 okt 2008

    Är sååå glad idag för jag var på sista ultraljudet idag och allt var bara bra:D
    Nu är det bara att vänta på att hon/han vill komma ut.(L)[/quote

    Du meddelar oss direkt, va?(Y)
    Grattis

  • ikah 8 oktober 2008

    Skrivet av ikah den 8 okt 2008

    Skrivet av stinta den 8 okt 2008

    Skrivet av ikah den 8 okt 2008

    Är sååå glad idag för jag var på sista ultraljudet idag och allt var bara bra:D
    Nu är det bara att vänta på att hon/han vill komma ut.(L)[/quote

    Du meddelar oss direkt, va?(Y)
    Grattis



    Tack! Visst gör jag de!:)

  • festmaten 8 oktober 2008

    Lycka till ikah(Y)

    Mina barn är vuxna, men jag kan fortfarande känna de glädjebubblorna som du har nu!!!

  • festmaten 6 november 2008

    Nu är det dags att puffa upp den här tråden(L)

    Nu har jag en hel dag framför mig, bara det är positivt.
    Nu är det kaffe o MK!!!! sen skall jag städa, det gör jag för att just idag VILL jag städa.
    Jag är ledig o bestämmer själv över hela dagen!!!!
    När jag städat,tagit ett pass på motionscykeln o duschat, då blir det garanterat MK igen!!

    Vad skall Du göra idag som känns bra för just Dig??
    Hoppas det blir en bra dag för alla.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.