Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sommarpratare i P1

  • The_mama97mia 25 juni 2008

    Jaha... lyssnade på början av sommar idag, men jag blev lite besviken.... Det var en konstig sändning. Han hade pausfåglar mer än musik emellan pratet, även om hans tankar och funderingar var intressanta... Men sen fick jag underkasta mig tandläkarens ömma (AJ!) försorg.

    Lennart Johansson igår var väldigt underhållande däremot, ngn fotbollstokig som missat, kolla upp det på webben.

  • Smulpajen 25 juni 2008

    Lyssnar tyvärr bara på radion i bilen nu uför tiden. Men vilken tid går programmet? Nu har jag i alla fall letat reda på kanalen och sparat den! Alltid en början:) Förr när det inte fanns så många kanaler att välja på så lyssnade man ju ALLTID på sommar...

  • majamia 30 juni 2008

    Vill bara rekomendera att ni lyssnar på reprisen av Elisabeth Massi Fritz som är dagens sommarpratare. Bra tyckte jag även om hennes röst var lite trist att lyssna på, men det kan man ju inte hjälpa, budskapet var viktigt, intressant och aktuellt! (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • The_mama97mia 30 juni 2008

    Tack Majamia, jag lyssnade bara delvis, tycker att hon är en intressant person men håller med om att hon är speciell att lyssna på. Det får bli reprisen ikväll.
    Igår var det Margot Wallström, det var bra det jag hörde!

  • majamia 11 juli 2008

    :D Idag har jag haft förmånen att få lyssna på Leif Silbertzky, och det var mycket bra! Rekomenderar!(Y)

  • The_mama97mia 11 juli 2008

    Och imorgon en annan skåning - Mat-Tina!

  • The_mama97mia 11 juli 2008

    O på söndag Björn Ulvaeus! Många bra namn framöver. Älskar sommarprogrammet, lyssnar i mobilen om jag är på stranden. Fast idag har det spöregnat här...

  • stinalena 12 juli 2008

    Lyssnade på mat-tina idag! Tycker hon är supercharmig att lyssna på. Gav mig många skratt.

  • pia61 12 juli 2008

    Jag lyssnade också på Tina idag! (Y)(L):p:):D

  • The_mama97mia 12 juli 2008

    Tina var charmig, men inte fick hon ngt snålvatten att rinna som hon hade utlovat på sr.se hemsidan. Det var mest prat om dans, mkt underhållande dock. Bra musik med.

  • ros 12 juli 2008

    :)Mat-Tina hon är ju för skön, så naturlig utan blygsamhet
    (Y)(Y)(Y)

  • monac 12 juli 2008

    lyssnade på Sillberzsky...han talade så vackert om cirkusen.(L)
    Missade Tina idag...men det kan man ju "lyssna igen" när man vill via datorn, det är guld!

    Älskar P1 ...MIN BÄSTA KOMPIS ,9 TIMMAR OM DAGEN:D(på jobbet):D(Y)

  • Ingan 12 juli 2008

    Var det nån som lyssnade på Olle Carlsson präst i Allhelgonakyrkan? Oerört intressat att höra hans livshistoria.

  • The_mama97mia 12 juli 2008

    Skrivet av Ingan den 12 jul 2008

    Var det nån som lyssnade på Olle Carlsson präst i Allhelgonakyrkan? Oerört intressat att höra hans livshistoria.


    JAg hörde bara delar. Det jag hörde var himla intressant... Vilken man att dela med sig av livserfarenhet....

  • ros 13 juli 2008

    Skrivet av Ingan den 12 jul 2008

    Var det nån som lyssnade på Olle Carlsson präst i Allhelgonakyrkan? Oerört intressat att höra hans livshistoria.

    Jag hörde nästan hela.
    Det var ett intressant liv han levt och lever(Y)(Y)(Y)

  • lenajeanette 23 juli 2008

    Lyssnade någon på Raymond Ahlgren idag? Vilken snubbe!!(Y) Helt suverän.

    Ni vet väl att ni kan lyssna på webben i 30-dagars arkivet.
    Dagens program får bara inte missas.

  • The_mama97mia 23 juli 2008

    Skrivet av lenajeanette den 23 jul 2008

    Lyssnade någon på Raymond Ahlgren idag? Vilken snubbe!!(Y) Helt suverän.

    Ni vet väl att ni kan lyssna på webben i 30-dagars arkivet.
    Dagens program får bara inte missas.


    TACK för att du påminner . Jag lyssnade på delar - har nu missat delar av reprisen med... Men ska klart lyssna på hela på webben. Vilken man. Vilket snack. Vilket ... bra tänk...


    REKOMMENDERAS!!!!!!!!!!!

  • Ingan 24 juli 2008

    Skrivet av mama97mia den 23 jul 2008

    Skrivet av lenajeanette den 23 jul 2008

    Lyssnade någon på Raymond Ahlgren idag? Vilken snubbe!!(Y) Helt suverän.

    Ni vet väl att ni kan lyssna på webben i 30-dagars arkivet.
    Dagens program får bara inte missas.


    TACK för att du påminner . Jag lyssnade på delar - har nu missat delar av reprisen med... Men ska klart lyssna på hela på webben. Vilken man. Vilket snack. Vilket ... bra tänk...
    Jag lyssnade också helt suveränt,vilken livsvisdom.

    REKOMMENDERAS!!!!!!!!!!!

  • Ingan 24 juli 2008

    Det här blev nåt fel.det jag skrev kom inte med,vet inte hur man gör.
    Skulle bara också sja att Raymond Ahlgren var jättebra.Vilken livs visdom.

  • lenajeanette 24 juli 2008

    Ja han var helt enormt bra, har varit uppfylld av hans kloka ord hela dagen idag också, tror att jag ska lyssna ännu en gång på hans program.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.