Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

UPPROP!

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av Bumbis den 24 jul 2010

    Kanske för att deras liv innebär mer än att sitta vid datorn 24 tim om dygnet och surfa runt. Dom har säkert trevligare saker att syssla med......


    Men de hade tid att gnälla och klaga... :DD
    Men det är klart, DET är ju MYCKET trevligare, eller hur? :D

  • Bumbis 24 juli 2010

    Jag kunde inte låta bli att skriva för du är så väldigt snabb med att kritisera andra men när någon gör det med dig så tar det hus i helvete verkar det som. Ex. använd inte stora bokstäver för då skriker du, hm. Kom inte här och rör min blodiga biff. Jag skulle kunna fortsätta.

    Glöm inte att redigera när du svarat.

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av Bumbis den 24 jul 2010

    ...Glöm inte att redigera när du svarat.


    Redigeringar gör jag ENBART för eventuella stavfel, satsfel eller liknande. Jag ändrar aldrig i innebörden av det jag tidigare har skrivit om det nu var det du undrade. :)

    Det andra du skrev tänker jag inte ens bevärdiga med en kommentar, det är helt enkelt för dumt.

    Ha en bra dag. :)

  • Mistys 24 juli 2010

    Skrivet av boz1965 den 24 jul 2010

    Skrivet av Bumbis den 24 jul 2010

    Kanske för att deras liv innebär mer än att sitta vid datorn 24 tim om dygnet och surfa runt. Dom har säkert trevligare saker att syssla med......


    Men de hade tid att gnälla och klaga... :DD
    Men det är klart, DET är ju MYCKET trevligare, eller hur? :D

    Precis Bumbis, har säkert annat för sig(Y) Gnälla och klaga?? Tror vissa bara inte förstod och då behöver man inte göra sig lustig, hacka eller hoppa på! Tror inte sådana inlägg är meningen här. Att skriva saker utan mening och sen kommentera nedlåtande när andra svarar!

  • Gnurf 24 juli 2010

    Vatten!??

    Visst förbjud smörjan...man får väl leva på starköl {alien}

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av Misty09 den 24 jul 2010

    Skrivet av boz1965 den 24 jul 2010

    Skrivet av Bumbis den 24 jul 2010

    Kanske för att deras liv innebär mer än att sitta vid datorn 24 tim om dygnet och surfa runt. Dom har säkert trevligare saker att syssla med......


    Men de hade tid att gnälla och klaga... :DD
    Men det är klart, DET är ju MYCKET trevligare, eller hur? :D

    Precis Bumbis, har säkert annat för sig(Y) Gnälla och klaga?? Tror vissa bara inte förstod och då behöver man inte göra sig lustig, hacka eller hoppa på! Tror inte sådana inlägg är meningen här. Att skriva saker utan mening och sen kommentera nedlåtande när andra svarar!


    Inlägget var tänkt att vara ett skämt - inget annat. Att folk lägger syrliga kommentarer om sånt man inte vet ett skvatt om utan att först kolla upp vad det är man kommenterar är bara patetiskt. Därmed är detta slutdiskuterat för min del. Gitter inte hålla på att försvara mig mot dumheter - jag har TREVLIGARE saker att göra :DD

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av Gnurf den 24 jul 2010

    Vatten!??

    Visst förbjud smörjan...man får väl leva på starköl {alien}


    Väl talat broder! SKÅL! {party}

  • wildlife 24 juli 2010

    Ja, fy på dig boz för att du skojar.... det ska man inte göra i så här allvarliga sällskap... ;)

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av wildlife den 24 jul 2010

    Ja, fy på dig boz för att du skojar.... det ska man inte göra i så här allvarliga sällskap... ;)


    Usch ja. Jag skäms så in i vassen! :DD

    OJDÅ! Nu redigerade jag visst mitt inlägg och skrev dessutom "OJDÅ" med versaler - det var visst också förbjudet. *asg*

    Förlåt mig - snälla! :D

  • wildlife 24 juli 2010

    Nej verkligen inte.... bättre att göra som gnurfen säger istället... Skål tamejfan!!! {party}

  • wildlife 24 juli 2010

    Du är förlåten för ditt misstag, men gör inte om det... ;)

  • Mistys 24 juli 2010

    Skrivet av boz1965 den 24 jul 2010

    Skrivet av wildlife den 24 jul 2010

    Ja, fy på dig boz för att du skojar.... det ska man inte göra i så här allvarliga sällskap... ;)


    Usch ja. Jag skäms så in i vassen! :DD

    OJDÅ! Nu redigerade jag visst mitt inlägg och skrev dessutom "OJDÅ" med versaler - det var visst också förbjudet. *asg*

    Förlåt mig - snälla! :D

    Läs Information och regler 3:3 finns en del att lära där tror jag!

  • boz1965 24 juli 2010

    Misty - lägg ner nu är du snäll. Du är inte rolig längre, bara tragisk.

  • boz1965 24 juli 2010

    Förstår inte hur det kan bli ett sånt j-a jiddrande för ett inlägg som var menat att vara humoristiskt.

    Jag betackar mig för humorbefriade människor. Gillar ni inte mina trådar så ge f-n i att läsa och kommentera dem. Är det så svårt att låta bli?

    TJOSAN! Där blev det visst en redigering till... :)

  • wildlife 24 juli 2010

    ;-))

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av wildlife den 24 jul 2010

    Du är förlåten för ditt misstag, men gör inte om det... ;)


    Jag lovar - INTE! :DD

  • miriam 24 juli 2010

    Att ni orkar.

  • Josses 24 juli 2010

    MK skulle vara ganska tråkig utan dig boz!:)
    Men jag fick mig en funderare på vad detta var för hemskt farligt ämne som
    vi får i oss över allt innan det kopplade i hjärnkontoret!
    Sov nog mig igenom kemilektionerna eller så får jag skylla på mitt teflonminne eftersom
    det är 25 år sedan jag läste kemi senast:s

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av miriam den 24 jul 2010

    Att ni orkar.


    Jomen... Varför ska man ge sig när folk sätter sig på höga hästar och kräver "högre nivå" i trådar och inlägg? Vem bestämmer vad som är "högre nivå"? Och vem ska vara polis och upprätthålla den "högre nivån"?

    Det kommer jag aldrig att hålla tyst om. Sen får de som känner sig träffade tycka att jag är allmänt ohyfsad, en tölp eller t.o.m. att jag är en jobbig j-el, om de vill - det bjuder jag i så fall på. :) Men jag kommer aldrig att sluta häckla människor som tycker att de är förmer än andra.

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av Josses den 25 jul 2010

    MK skulle vara ganska tråkig utan dig boz!:)
    Men jag fick mig en funderare på vad detta var för hemskt farligt ämne som vi får i oss över allt innan det kopplade i hjärnkontoret!

    Sov nog mig igenom kemilektionerna eller så får jag skylla på mitt teflonminne eftersom det är 25 år sedan jag läste kemi senast:s


    Hehe, jo men kudos* till dig för att du, till skillnad från andra, tänkte till, istället för att posta en sur kommentar. :)

    * Kudos = klassisk grekiska för "heder åt"... (känner mig tvungen att förtydliga svåra ord för att slippa sura kommentarer ;) ) *hehe*

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.