Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

UPPROP!

  • chrisq 24 juli 2010

    (N)ville inte kommentera dig egentligen men tyvärr måste jag få säga vad jag tycker,, din tråd fick mig att somna bara jag såg den har du inget liv och varför är du så arrogant o otrevlig mot alla var du än skriver ledsen att du mår så dåligt men kan ju bero på dig själv

  • boz1965 24 juli 2010

    Skrivet av chrisn den 25 jul 2010

    (N)ville inte kommentera dig egentligen men tyvärr måste jag få säga vad jag tycker,, din tråd fick mig att somna bara jag såg den har du inget liv och varför är du så arrogant o otrevlig mot alla var du än skriver ledsen att du mår så dåligt men kan ju bero på dig själv


    Tydligen somnade du inte eftersom du orkade kommentera. Du säger ju emot dig själv hela tiden när du skriver dina inlägg.

    Och arrogans är du nog den sista som borde anklaga andra för. Minns du Monicas dator t.ex.? Eller tråden om att släcka ljuset en timme? Jag ska inte dra upp några ytterligare exempel, men du vet nog vad jag talar om ändå.

    Och du... Jag mår hur fint som helst så den saken behöver du inte oroa dig för, men tack för omtanken i alla fall. :)

  • jas65 25 juli 2010

    Jag saknar diväteoxid i Malmö, men tyvärr så läser man att andra delar av världen får alldeles för mycket av den. Läser man trådarna på matklubben så hade det varit bätre med divätemonooxid :)

  • wildlife 25 juli 2010

    Skrivet av chrisn den 25 jul 2010

    (N)ville inte kommentera dig egentligen men tyvärr måste jag få säga vad jag tycker,, din tråd fick mig att somna bara jag såg den har du inget liv och varför är du så arrogant o otrevlig mot alla var du än skriver ledsen att du mår så dåligt men kan ju bero på dig själv


    Det kan ju vara ganska skönt att få sova ibland åxå, men om det är så att man vill hålla sig vaken så behöver man inte läsa tråden överhuvudtaget... :)

    Personligen tyckte jag boz tråd var riktigt kul, och som med alla skämt går det väl ut på att få folk att känna sig lurade (det blev jag åxå faktiskt)... ;)
    Och om det är så att man absolut inte gillar skämt/skoj/blåsningar så kanske man inte ens ska ha en dator med internet hemma... det finns många farliga skämt på nätet... ;)

  • boz1965 25 juli 2010

    Skrivet av wildlife den 25 jul 2010

    ...Och om det är så att man absolut inte gillar skämt/skoj/blåsningar så kanske man inte ens ska ha en dator med internet hemma... det finns många farliga skämt på nätet... ;)


    Problemet är bara att det nästan är belagt med hängning, stegling och brännande på bål att skämta här på MK. Synd!

  • littlejohn 25 juli 2010

    Fortsätt du att skämta boz, det är säkert fler än jag som uppskattar det. Allting behöver inte vara så allvarligt jämt, det känns bra att få skratta ibland. {laugh} (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.