Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

VADSLAGNING!

  • evaldo 13 december 2008

    I morgon kväll sätter de fjutt på bocken..

  • systeryster 23 december 2008

    Bocken tycks stå sig över jul i alla fall.Stog där så ståtlig när jag åkte hem idag.:D

  • matnjutaren 25 december 2008

    Har inte gissat men...hoppas att den ALLTID får stå kvar.(Y)

  • elpatron 26 december 2008

    Hur e leget me bocken? :p

  • systeryster 26 december 2008

    Har inte hört annat än att den fortfarande är på plats, men vi har ju inte fått någon tidning på länge heller....Har inte hört några brandbilar så jag tror den är intakt.

  • ros 27 december 2008

    I natt brann julbocken i Gävle(N)

    Vem vann det fina priset???

  • systeryster 27 december 2008

    http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.410562
    Ja nu var det färdigt med tävlingen :'( sorgligt att den inte klarade sig över nyår!
    I min dagstidning stog det att de försökt tända på den i tretiden på natten, men att någon rådig person släkt elden.Tydligen inte så bra då. Bara ett svart skelett kvar nu.Den brann alltså 27 december!
    Ingen hade trott att den skulle klara sig så länge, så nu blir det inga promenader runt kvarteret, man får bara sitta inne och tjockna till av all julmat. Så synd!
    Får väl göra några nyårslöften om att bättra sig istället!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.