Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Djur

  • famsallstrom 1 september 2008

    Fladermöss :p

  • ennali1 3 september 2008

    Gråa dammråttor :o

  • elpatron 4 september 2008

    Skrivet av famsallstrom den 1 sep 2008

    Fladermöss :p


    Inte FLADDERMÖSS då?

    Ännu en tråd som man inte kan klicka sig till sista sidan direkt på, hur kommer detta sig?

    Djur ja: Jag har silverfiskar hemma ibland, or och säkert lite andra små fina djur som syns i mikroskopet ;)

  • Farmoran 4 september 2008

    Getingar!!!!

  • ennali1 4 september 2008

    Tror att jag upptäckt att man inte kan klicka sig
    till sista sidan, förrän det uppnåtts tio sidor??

    Har en fluga inomhus nu...

  • matis17 17 januari 2010

    Jag har igentligen 3 katter men 1 är borta:'( och han hette Kranken, för när han var nyfödd då var han pytteliten och vi trodde att han inte skulle klara sig, men det gorde han som tur var :D.
    Men vi har 2 katter till och dom är kvar :p, dom 2 heter Pysen och Charlie.:D(Y)

  • Luzy 17 januari 2010

    Jag vill hjälpa dej angående din kisse.

    Svenska katters sida
    www.katter.nu Innan vi skaffade våran kisse har jag lärt
    mej mycke där om allt. Du får säkert hjälp där. Ett rigtigt
    lycka till önskar Arnelies och Olly.

  • Luzy 17 januari 2010

    Skrivet av ennali1 den 3 sep 2008

    Gråa dammråttor :o


    Vill du låna min katt som heter Olly?? då är problemen
    snart lösta. Arnelie

  • Oscarsson94 23 januari 2010

    Två Jack russell/ dvärgsnuzer dom heter Timo och Wilma. Har även två "bondkatter" som heter Måns och Lova. Har även Fiskar och så är min brors hund här en hel del, det är Timos bror och han heter Obelix.

  • rufus10 25 januari 2010

    Två strävhåriga foxterrier - Rufus och Wilma(L)
    Hittade en nyvaken geting i köksfönstret häromdagen - nu är den inte vaken längre vill jag påstå(Y)

    Under fågelhuset i trädgården har vi en råtta :'(som bär iväg med solrosfröna - den fulingen skulle jag gärna vilja bli av med:@

  • Lenael 26 januari 2010

    En liten firre kvar i akvariet sen ska jag ställa undan det ett tag.

  • Livia32 8 augusti 2010

    Jag har en charmig bondkatt som heter Tusse Aslan Tigerrand. Men han kallas för Tusse, Usse, Pyret mm. Kärt barn har många namn..

  • Livia32 11 september 2010

    Någon mer som har husdjur??{dance}

  • atonis 7 november 2010

    Vi har 2 dvärgpudlar Pepsi 2 år och Bonnie 12 år, katten Freja sköldpaddsfärgad bondkatt som är 4 år, en svart dvärgkanin.

  • Marre73 7 november 2010

    Vi har en underbar liten Chinese creasted powderpuff flicka som heter Gertrud, vilket underbart sällskap hon är.En riktig matte hund, men jag tror många av denna rasen är enmanshundar mest.

  • Marre73 7 november 2010

    Skrivet av famsallstrom den 1 sep 2008

    Fladermöss :p

    Sådana har vi med, på sommarkvällarna flyger dom nästan in i en{ghost}

  • rufus10 8 november 2010

    Domherrarna har kommit!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.