Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bra att matklubben rättar fel.

  • mammamus 26 april 2008

    För det första är den ingen som kritiserar ert arbete det är uppskattat. Samtidigt har väl trådstartaren rätt att börja sin tråd hur hon vill glad ,ledsen, arg gubbe alla e de söta! Det e ju faktiskt så att alla är inte medvetna om vad internet gubbarna står för! tramsig är inte ett namn utan bara ett ord för hur det gått till på denna tråd!!!!!

    Till trådstartaren du är välkommen att starta trådar och skriva inlägg det är ju ett fritt land vi lever i!
    Man behöver inte ta allt så personligt!
    som sagt man behöver inte bygga en höna av en fjäder!!

    Till receptkontrollanterna jag tackar er för det jobbet ni gör!!!!

  • Wombat04 26 april 2008

    Jag skulle dels vilja tacka för allt stöd vi receptgodkännare får, dels tacka alla som skriver och skickar in recept och möjliggör för klubben att fortleva som en bra receptklubb med stor variation. Kort och gott!

    Bella

  • Bowmore 26 april 2008

    Ett stort fång rosor till ALLA receptgodkännare.
    Ett stort fång rosor till ALLA andra.

    ...och Skål, för böveln!!!

  • Razzel 26 april 2008

    Jag vill bara ge er som godkänner recepten varsin stor rosenbukett. Ni gör ett otroligt jobb. Jag förstår inte hur ni hinner med familj och barn. Tack skall ni ha för att klubben är så bra som den är.

  • Wombat04 26 april 2008

    Bowmore,

    en bra ramsa man kan dra på spanska när man skålar:

    Arriba,
    abajo,
    en el centro
    y uno a dentro!

    SALUD!

    Bella

  • zudette 26 april 2008

    Skrivet av Glitterfia den 25 apr 2008

    Kontakta matklubben finns: kontakta oss, under fliken hem.

    Ni godkännare GÖR ett bra jobb och det ÄR uppskattat :D
    Alla är bara människor och alla kan göra fel, men "problemet" är väl löst?.
    Låt nu inte detta suga musten ur er.(Y)
    Ha en underbar fredag kväll :p



    Jag vet det!!!!! Men jag vill bara förtydliga mig själv - Gör en ordentlig FLIK som HEM - MATPRAT - ARTIKLAR - RECEPT - MATKLUBBEN - TÄVLINGAR- CHAT och LÄGG IN RECEPT och förhoppningsvis såssmåningom KONTAKTA MATKLUBBEN!!! Jag hade helst inte velat leta efter detta alls... det ska finnas synligt helat tiden och inte behövas letas efter - men det är bara vad jag tycker - skuelle förenkla en del tror jag! Nåväl igen (Y)(Y)(Y)(Y)(Y) till er som gör jobbet med godkännandena

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.