Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lägga in recept

  • maxxess 7 november 2009

    Jag kan väl inte gnälla för mkt.. (matade bara in allt 2 ggr). Lagade ikväll ett mkt luddigt beskrivet gammal reept som funnits på papper hos mig sedan 1980-talet. Det blev så sanslöst gott att jag bara kan le åt elände ikväll. Och rapa ;-)

    De som driver sajten jobbar nog bara mån-fre, och detta befarar mina farhågor lite sedan jag blev medlem och frågade vad folk kör lokalt för sina recept. En vacker dag är matklubben.se borta... hoppsan..

  • Okänd 7 november 2009

    Har försökt att lägga in recept i dag men får meddelandet att det är fel filformat på bilden.
    Det är precis samma som jag alltid använt
    Har MK blivit utsatt för onda krafter?

  • is2belle 8 november 2009

    samma problem...(N):@

  • Mistys 8 november 2009

    Vad tråkigt det är att öppna mk och inte kunna se "senast inlagda" längre:@. Var så kul och spännande att få se om någon ny godbit dykt upp (L)

  • monicadanell 8 november 2009

    Samma här det går inte:@

  • Razzel 8 november 2009

    Lade in flera recept i går men det var tydligen för förgäves. Synd för det tar i alla fall lite tid (N):@

  • MosterA 8 november 2009

    Jag har också råkat ut för allt detta som ni beskriver. Jag skrev om receptet 3 gånger (phuuuh). :@
    Jag skrev e-mail i "kontakta oss" (skämt - eller ????) om problemet. Det finns nog ingen att kontakta på helgerna. Har inte fått något svar på hela helgen. Stort datahaveri ????? Kanske det bara säger "Phofff" och nästan 69 000 recept är borta?
    Det har ju också varit så otroligt seeegt en tid. Man mister ju tålamodet när man får vänta på varje bild så länge. (N) (N) (N)

    Det kanske finns någon annan "matklubb" - men man vill ju också ha med sig recepten.

    Otroligt dåligt att det inte kommer någon info snabbt när sån här händer.

  • mafia 8 november 2009

    Samma problem här. Vad har hänt?

  • daniely 8 november 2009

    Hej,

    Detta är nu åtgärdat, ledsen att ni fick vänta hela helgen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • Okänd 8 november 2009

    Skrivet av DanielY den 8 nov 2009

    Hej,

    Detta är nu åtgärdat, ledsen att ni fick vänta hela helgen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se


    Nej du!
    Det är inte åtgärdat.
    Det skiter sig redan när man försöker att lägga in en kommentar till receptet.
    Jag söker först om det skulle finnas något liknande recept och får noll som svar.
    Så något har hänt!
    Tråkigt på en bra sida.

  • Okänd 8 november 2009

    Kan det vara Gremlins?

  • Mistys 8 november 2009

    Skrivet av DanielY den 8 nov 2009

    Hej,

    Detta är nu åtgärdat, ledsen att ni fick vänta hela helgen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se



    Vad är åtgärdat????(N)
    Inte att man får upp senast inlagda recept ialllafall. För alla recept kommer fortfarande upp när man söker på senast inlagda!!

  • daniely 8 november 2009

    Skrivet av Misty09 den 8 nov 2009

    Skrivet av DanielY den 8 nov 2009

    Hej,

    Detta är nu åtgärdat, ledsen att ni fick vänta hela helgen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se



    Vad är åtgärdat????(N)
    Inte att man får upp senast inlagda recept ialllafall. För alla recept kommer fortfarande upp när man söker på senast inlagda!!


    Det som hade fixats var lägga till recept och kommentera ett recept, visste inte att nya idag inte fungerade. Det är dock också fixat nu, men är tom eftersom det inte lagts till något recept idag då den funktionen inte fungerat som den skulle.

    Vad gällande kommentering så fungerar det fint, testade precis (igen) på Lind's hamburgare:
    http://www.matklubben.se/recept/hamburgare_med_stekta_groensaker_36399.html#kommentarer

  • pytte24 8 november 2009

    Ja! Nu funkar det med att lägga in recept igen(Y)

  • Okänd 8 november 2009

    Nej det går inte als att lägga i recept!
    Och framförallt så går det inte att skicka med en bild.
    Kan någon försöka att söka på följande recept "Mättande och snabblagad lunchomelett".
    Hur många svar får ni?
    Jag får meddelandet att receptet redan finns!
    Men skit samma!

  • Buspippi 8 november 2009

    Idag har jag inte provat för jag hade problem igår o orkar inte skriva om samma recept idag igen.
    Det ordnar sig säkert imorgon när det är vardag igen..

    Vi ses imorgon och lägger in dubbelt upp då istället..
    Fortsat trevlig söndag.

  • maria_wijk 9 november 2009

    Idag fungerade det då att lägga in recept, så tack för det.

    Receptet har sparats in under mina recept, däremot så kan man inte hitta det bland recept som lagts in under dagen. Tror nog det är fler än mig som brukar gå in och titta igenom dagens recept, så nog är det lite trist att den funktionen är ur funktion s.a.s.

  • bernit 9 november 2009

    Satt på tågen mellan STockholöm och Göteborg i går och lade in ett recept utan problem :p:p

  • jimboz 16 februari 2010

    Men det var då själva helvetes helvete !!!!!!!

    Nu har jag suttit och gjort ett recept som bara försvann när jag tryckte på spara..
    40 minuter har jag suttit och knåpat.....självaste fan va ruttet...
    Det har hänt förr så nu får jag väl skita i att lägga upp recept då det inte funkar..

  • boz1965 16 februari 2010

    Skrivet av jimboz den 16 feb 2010

    Men det var då själva helvetes helvete !!!!!!!

    Nu har jag suttit och gjort ett recept som bara försvann när jag tryckte på spara..
    40 minuter har jag suttit och knåpat.....självaste fan va ruttet...
    Det har hänt förr så nu får jag väl skita i att lägga upp recept då det inte funkar..


    Du satt och knåpade för länge, helt enkelt. Då uppfattar servern det som att det inte kommer nånting från dig och timar ut sessionen.

    Vet du med dig att det kommer att ta lång tid är det bäst om du knåpar i Word och klipper ut och klistrar in receptet på inmatningssidan när du känner dig klar med det.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.