Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lägga in recept

  • jimboz 16 februari 2010

    Jag hade ingen aning om hur lång tid det skulle ta, men då finns förklaringen där då:o

    Jag får väl lägga upp recept på hur man gör oboy och kokar pasta i fortsättningen då (Y)

    Likt den konstnär jag är så behöver jag tid på mig för att skapa. Mina alster ska ju betittas över hela världen för böveln :)

    Tur att Picasso inte hade server trubbel ,då hade han kanske ritat streckgubbar istället (Y)

  • Mistys 28 februari 2010

    Jag har mailat MK angående ett recept dom inte vill godkänna med anledning av att det redan finns. Tittade på det recept dom hänvisade till och det är inte samma kaka, inte ens samma ingredienser :o
    Har också mailat godkännaren. Har jag fått något svar från dom? Nä inte av någon trots att det gått tre veckor. Dåligt (N)(N)(N)(N)(N)

  • The_mama97mia 28 februari 2010

    Om man har ett recept som heter lika som ngt annat , eller är likt, så är det bra att man skriver i kommentarrutan : till godkännarna - detta är inte samma pga det o det...
    Det är ett jättejobb att söka dubletter, och ingen blir glad av att det ligger flera recept med samma namn inne. Bara min åsikt.

  • Mistys 28 februari 2010

    Det hade inte ens samma namn :( Inte samma ingredienser, ja det var inte lika alls.Mitt recept finns helt enkelt inte på MK tidigare. Jag har ju som sagt kontaktat MK och godkännare utan resultat och receptet ligger fortfarande utan att vara godkänt :(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.