Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Feedback till godkännarna

  • Lilljeppe 10 juni 2008

    (Y)Hej alla medlemmar!
    Om ni har feedback till godkännarna, detta gäller all feedback positiv som negativ. Maila [email protected] eller skicka ett meddelande till mig. Jag kan fortare åtgärda om ni skickar meddelande till mig. Annars måste matklubben höra av sig till mig vilket tar lite längre tid.

    Ni ska alltså INTE starta en tråd med eran ilska om godkännarna. Jag kommer svara så fort jag kan på era meddelanden och ta itu med eventuella problem som uppstått. Även positiv feedback kommer att vidarebefodras till godkännarna.

    Jag är en medlem precis som er, men har fått förfrågan om att vara huvudansvarig för godkännarna. Vill informera om detta så ni inte tror jag arbetar som anställd av matklubben.

    MVH
    Lilljeppe
    Huvudansvarig för godkännarna

  • Smulpajen 10 juni 2008

    Bra info! Har trott att denna mailadress gått direkt till Lind & co. Nu vet vi(Y)

  • Lilljeppe 10 juni 2008

    Mail adressen går till Lind & co inte till mig.
    Meddelande kan du skicka till mig på samma sätt som du gör till alla andra i matklubben:p

  • Smulpajen 10 juni 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 10 jun 2008

    Mail adressen går till Lind & co inte till mig.
    Meddelande kan du skicka till mig på samma sätt som du gör till alla andra i matklubben:p




    Jaha! Jag fattade helt fel! Tack:)

  • farmoringer 10 juni 2008

    Bra information. Hoppas bara att alla hörsammar denna tråd, vars de ska skicka sina frågor, så dom slipper ösa ut sin ilska nånanannstans...( en annan tråd) eller för den delen positiva tongångar.....Alla godkännare har ju fått "skit" sen det här började. Kan inte vara lätt att alltid bli påhoppad. Jag tycker alla ska vara glada för att dom, ni, finns så vi får mer och mer recept att titta på...(Y) Kram på er alla...

  • Wombat04 10 juni 2008

    Puff