Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Feedback till godkännarna

  • Lilljeppe 10 juni 2008

    (Y)Hej alla medlemmar!
    Om ni har feedback till godkännarna, detta gäller all feedback positiv som negativ. Maila [email protected] eller skicka ett meddelande till mig. Jag kan fortare åtgärda om ni skickar meddelande till mig. Annars måste matklubben höra av sig till mig vilket tar lite längre tid.

    Ni ska alltså INTE starta en tråd med eran ilska om godkännarna. Jag kommer svara så fort jag kan på era meddelanden och ta itu med eventuella problem som uppstått. Även positiv feedback kommer att vidarebefodras till godkännarna.

    Jag är en medlem precis som er, men har fått förfrågan om att vara huvudansvarig för godkännarna. Vill informera om detta så ni inte tror jag arbetar som anställd av matklubben.

    MVH
    Lilljeppe
    Huvudansvarig för godkännarna

  • Smulpajen 10 juni 2008

    Bra info! Har trott att denna mailadress gått direkt till Lind & co. Nu vet vi(Y)

  • Lilljeppe 10 juni 2008

    Mail adressen går till Lind & co inte till mig.
    Meddelande kan du skicka till mig på samma sätt som du gör till alla andra i matklubben:p

  • Smulpajen 10 juni 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 10 jun 2008

    Mail adressen går till Lind & co inte till mig.
    Meddelande kan du skicka till mig på samma sätt som du gör till alla andra i matklubben:p




    Jaha! Jag fattade helt fel! Tack:)

  • farmoringer 10 juni 2008

    Bra information. Hoppas bara att alla hörsammar denna tråd, vars de ska skicka sina frågor, så dom slipper ösa ut sin ilska nånanannstans...( en annan tråd) eller för den delen positiva tongångar.....Alla godkännare har ju fått "skit" sen det här började. Kan inte vara lätt att alltid bli påhoppad. Jag tycker alla ska vara glada för att dom, ni, finns så vi får mer och mer recept att titta på...(Y) Kram på er alla...

  • Wombat04 10 juni 2008

    Puff

  • tina62 10 juni 2008

    puff(Y)

  • matnjutaren 10 juni 2008

    Vill ge alla er som godkänner en JÄTTEKRAM!!! (L)
    Jag tycker ni är FANTASTISKT DUKTIGA!! (Y)(Y)(Y)
    Ville bara säga de....(L)

  • The_mama97mia 10 juni 2008

    o jag instämmer med föregående talare - Matnjutaren alltså

  • Lilljeppe 10 juni 2008

    puff

  • monac 10 juni 2008

    Jag har aldrig upplevt att det skulle vara nått problem med recept-godkännandet:D(L)
    Ni gör ett strålande jobb...skulle aldrig orka sitta och korekturläsa allt tokigt & slugt...och att många bara skäller på er...hmmm!
    Så tack Lilljeppe & ni andra som tar er tid ,energi till det.
    //Monac.

    men det är ju bra att veta var man ska vända sig om man blir "lite upprörd" eller så:D

  • Wombat04 10 juni 2008

    Puff

  • Lilloo 10 juni 2008

    Puff :)

  • Lilloo 11 juni 2008

    Puff :)

  • lennali 11 juni 2008

    Hej alla godkännare.
    Länge sedan ni har fått dagens ros av mig, det får ni idag för det behöver ni efter gårdagens rabalder. Verkligen synd att det blir så här.

    Har funderat på att anmäla mig som ”godkännare”, men tyvärr efter sådana händelser ”svalnar” intresset väldigt fort. Ni gör bara erat jobb och det tycker jag ni utför perfekt, visst kanske det blir fel någon gång, men vem är sjutton är felfri?

    Jag har också fått meddelande om att recept godkänns inte pga diverse saker, orsakade av mig själv ALLTID. Med en liten ”privat korrenspondans” mellan mig och godkännaren brukar alla problemen lösa sig, utan att hårda ord används.

    Det här är vad jag tycker och känner, med lite sunt förnuft och vänlighet kommer man långt.

    Ha en bra dag ALLA Matklubbare. (L)
    Lena

  • lennali 11 juni 2008

    Skrivet av lennali den 11 jun 2008

    Hej alla godkännare.
    Länge sedan ni har fått dagens ros av mig, det får ni idag för det behöver ni efter gårdagens rabalder. Verkligen synd att det blir så här.

    Har funderat på att anmäla mig som ”godkännare”, men tyvärr efter sådana händelser ”svalnar” intresset väldigt fort. Ni gör bara erat jobb och det tycker jag ni utför perfekt, visst kanske det blir fel någon gång, men vem är sjutton är felfri?

    Jag har också fått meddelande om att recept godkänns inte pga diverse saker, orsakade av mig själv ALLTID. Med en liten ”privat korrenspondans” mellan mig och godkännaren brukar alla problemen lösa sig, utan att hårda ord används.

    Det här är vad jag tycker och känner, med lite sunt förnuft och vänlighet kommer man långt.

    Ha en bra dag ALLA Matklubbare. (L)
    Lena


    Det kom lite "är" både här och där, Queenie jag håller med dig, man borde kunna rätta sina inlägg efter det att man har tryckt på knappen.

  • zonale 11 juni 2008

    Instämmer helt och fullt med lennali:)(Y) Jag stortrivs som medlem. (Y)

  • camillaf14 11 juni 2008

    Jag vill också stämma in i kören, ni gör ett jättejobb för VÅR skull! Tack snälla ni, alla nämnd och ingen glömd (Y) (Y) (Y)

    Hälsningar
    Camilla

  • Queenie 11 juni 2008

    Tack för det, det värmde verkligen. :)

  • Lilloo 11 juni 2008

    Tackar. Kul att vi uppskattas... :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.