Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Jag fick underkänt!

  • licketi 20 september 2008

    Ta det inte personligt nu, men jag tycker det är rätt jobbigt med en jättelång kommentar til recepten, speciellt när det är små historier. Det stjäl helt fokus från receptet.
    Kanske kan få matklubben att lägga till en bloggfunktion så man kan skriva sina små historier där, så får de som verkligen är intresserade gå in och läsa där, och så kan man skriva en liten kommentar om att historia finns på bloggen i receptet.

  • systeryster 20 september 2008

    Skrivet av licketi den 20 sep 2008

    Ta det inte personligt nu, men jag tycker det är rätt jobbigt med en jättelång kommentar til recepten, speciellt när det är små historier. Det stjäl helt fokus från receptet.
    Kanske kan få matklubben att lägga till en bloggfunktion så man kan skriva sina små historier där, så får de som verkligen är intresserade gå in och läsa där, och så kan man skriva en liten kommentar om att historia finns på bloggen i receptet.

    Det lät som en bra idé. tycker själv om att lägga ut texten och dela med mig av historier, vilket inte uppskattas av alla, men det vore ju bra om det fanns någon möjlighet för oss som gillar historier att uttrycka oss också.Skulle gärna berätta om bakgrunden till recept jag fått eller andra reflektioner som kanske inte platsar i själva receptet, men som gör det personligt och mysigt. jag hoppas att du inte slutar bjuda på dig själv och dina recept.(Y):)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.