Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Linas Matkasse

  • AnnaCNilsson 7 oktober 2011

    Jag tycker absolut att du ska testa Linas matkasse, första kassen får du ju för 500 kr så den är billigare :)
    Jag hade själv Linas när jag bodde i Stockholm och jag tyckte det var väldigt skönt att då maten "serverad" varannan vecka. Bra råvaror och bra kundtjänst, värt pengarna. Skulle man inte vara nöjd med någon vara får man pengarna tillbaks för den dessutom. Testa en kasse och se :)

  • SES70 7 oktober 2011

    Tack för ditt svar!
    Har försökt att på egen hand handla och laga nu en perod, men jag har så svårt att hitta på. :)

  • Supermom70 7 oktober 2011

    Jag tycker att Linas matkasse är bra, jättefina råvaror - men det kan vara lite "svåra" rätter , inte svåra att laga - men svåra för de som har kräsna barn :-) ... och kräsen make ;-) Jag tycker faktiskt inte att det är så dyrt . Du får mat (fina råvaror) , recept och hemleverans. Och man slipper impulsköpen! :-) 37,50 kr / portion är väl ok? Om du är själv och har leverans varannan vecka,dvs mat för 1500 kr och 20 portioner som du kan laga och frysen , låter väl ganska bekvämt? ;-) Vi provade Saras matkasse och om jag ska vara ärlig så tyckte jag och min familj nog bättre om denna mat.

  • SES70 7 oktober 2011

    Ja jag tror du har rätt i det du skriver. Jag har fortfarande inte fått häcken ur men snart så ;)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.