Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SEEEEGA sidor

  • Smulpajen 8 augusti 2008

    NU kl 09.10 funkar det blixsnabbt(Y) Hoppas det håller i sig...
    Om det är så att man håller på att jobba med sidan tycker jag man kan gå ut och informera om det. Då slipper man fundera på orsakerna och att bli irriterad.

  • evaldo 8 augusti 2008

    Jag tror att matklubbens server måste ses över, för så här har det inte varit förut. Man tappar sugen att hjålla på och bläddra som det nu är.
    Det är också ett stort problem för godkännarna när de ska kolla igenem alla inkommande recept.:@:'((N)

  • evaldo 8 augusti 2008

    Jag tror att matklubbens server måste ses över, för så här har det inte varit förut. Man tappar sugen att hålla på och bläddra som det nu är.
    Det är också ett stort problem för godkännarna när de ska kolla igenem alla inkommande recept.:@:'((N)

  • kickiekblad 8 augusti 2008

    man håller jhu på att bli tokigt ibland så segt är det ,,,suck(N)

  • currypastan54 8 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 7 aug 2008

    Är den någon mer som tycker sidan är seeeg? Tar ju jättelång tid att bläddra bland sidorna. :'(:'(:'(





    Ja man håller på att tappa det goda humöret.....har ALDRIG varit med om ngt liknande kan dom inte fixa till det så struntar man snart i den här klubben

  • currypastan54 8 augusti 2008

    Ja det här blir bara värre o värre man tappar lusten för att kolla på sidorna och att vara med i Matklubben det borde väl finnas ngn som kan fixa till det eller struntar dom i det trots att många protesterar :@

  • ca70 8 augusti 2008

    :o Jag har inga problem alls, varken igår eller idag... Tur? Men det är väl nåt som borde ses över, det ska inte vara så. Hoppas på bättring för er! (H)

  • Asaelsa 8 augusti 2008

    Har precis gått med i Matklubben för att leta recept, men det händer absolut ingenting.
    Så här kan man ju inte ha det. Det är ju lika trögt att få iväg detta inlägg!!!

  • zonale 8 augusti 2008

    Jag har haft stora problem av och till i flera dagar så något är galet. Hoppas det fixar sig snart.

  • Glitterfia 8 augusti 2008

    Skrivet av hubert06 den 8 aug 2008

    Jag har haft stora problem av och till i flera dagar så något är galet. Hoppas det fixar sig snart.



    Är lind kontaktad? Så matklubbens ledning är medveten om problemet?

  • Lind 8 augusti 2008

    Hej alla matklubbare.

    Vi ber om ursäkt för att sidan går segt för de flesta. Det har blivit så att antalet medlemmar, recept, foruminlägg och andra saker har ökat dramatiskt nu under våren och sommaren, vilket är väldigt bra :). Detta var vi inte helt beredda på så den servern vi har i dagsläget hänger inte riktigt med.

    Men vi har suttit i över en månads tid och utvecklad en ny Matklubben.se och hoppas att denna version inte belastar servern lika mycket. Tyvärr har vi inget release datum för den nya versionen men vi kommer släppa den så fort vi är klara.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Falkan 8 augusti 2008

    (N) Jaaaa, jag trodde ett tag att det var datorn här som var konstig men så har jag sett att fler säger att sidorna är SEGA och det STÄMMER! Men skam den som ger sig det blir säkert BRA inom kort! (Y)
    Falkan(H)

  • lindbergewa 8 augusti 2008

    Tyckte också att det var segt och lyckades därför i desperation trycka in tre gånger vad jag skulle äta till middag... (L) Helt plötsligt var det inte segt!!!

  • Falkan 8 augusti 2008

    :o Jag väntar med att lägga in recept, till sidan är helt ok!
    Och det tror jag den är snaaart!
    Ha en fortsatt skön dag alla!:D

  • Annras 8 augusti 2008

    Jag väntar nog också med att gå in på Matklubben under åtminstone ett par dagar. Det är så seeeeeeeeegt eller totalstopp, så man tappar lusten! Hoppas att realeasen på den nya Matklubben.se är inom räckhåll!
    Får se om jag kan lägga in detta över huvud taget.
    Ha en trevlig helg på er alla, så ses och hörs vi om ett par, tre dagar igen! (L)(L)

  • evaldo 8 augusti 2008

    Jag fick veta att matklubben håller på att arbeta med servern, kanke därför det strular.
    Det ska i alla fal bli bättre vad det lider. Hoppas jag.

  • evaldo 8 augusti 2008

    Jag fick veta att matklubben håller på att arbeta med servern, kanke därför det strular.
    Det ska i alla fal bli bättre vad det lider. Hoppas jag.

  • wiklund73 8 augusti 2008

    Skönt att höra att det är fler än jag som har problem med sega sidor. Trodde nästan att det var något fel på min dator.:'( Hoppas att det löser sig snart:)

  • smulan1katt94 8 augusti 2008

    Det går rätt snabbt för mej (Y)
    kanske lite segt ibland men..De får man väl stå ut me :D

  • festmaten 8 augusti 2008

    Jag har varit inne på andra receptsidor, där går det mycket snabbare. Men som Lind skriver att antalet medlemmar o besökare här har ökat!!! och det är ju positivt(Y)
    visar ju bara vilken suverän klubb det här är(L)
    Ha en bra helg alla!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.