Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SEEEEGA sidor

  • 2233319 28 augusti 2008

    Håller med om att det är segt. Hoppas att det löser sig snart.

  • celice 28 augusti 2008

    :@:@(N) Det är så segt, har försökt att lägg in recept men det tar många minuter innan sidan med recept kommer, helt omöjligt att bläddra bland inlagda recept. Har ni som jag märkt att det även är svårt att komma in på chatten:@:@:@

  • Bowmore 28 augusti 2008

    Chatten kan ibland vara hopplös att komma in på. Även att uppdatera en sida kan ta evigheter.
    Tror att radikala åtgärder krävs innan folk börjar lämna.....

    Vill ha info från ansvariga oxå.....

    Lev göttigt

  • evaldo 29 augusti 2008

    Jo det är segt, men bara ibland. :@Det går som bara den när det verkligen fungerar.:D

  • susanne11 29 augusti 2008

    NY här! Fantastisk sida!(Y)
    Dock hjälper inte mitt supersnabba bredband med 24Mbits/s. :o
    Hoppas att det blir förbättringar med severn så man kan ta del av alla spännande recept! Har nyligen upptäckt att man kan tillverka spännande saker i köket:D

  • Lind 29 augusti 2008

    Hej allihopa!

    Det är tyvärr inte servrarna som är slöa utan hanteringen av alla tusentals bilder m.m som finns på Matklubben. Vi håller på och arbetar ut en lösning och har gjort det dom senaste dagarna. Förhoppningsvis lyckas vi få bukt på det inom dom närmaste dagarna.

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • MaW 29 augusti 2008

    Så bra ,
    jag är ny besökare och höll på att ge upp er klubb, men då ska jag kanske "stå ut" lite till.

  • Bappi 29 augusti 2008

    Systemet har varit segt sedan omläggningen men nu är det riktigt seeeeeegt(N)
    Är det någon mer än jag som måste logga in sig varje gång man ska in på sidan?
    För så behövde man bara logga in sig då och då?!?!

  • Lotten_J 29 augusti 2008

    Jag måste logga in mig numera för att alls ta mig in trots att jag bockat för att det ska logga in mig varje gång....sidorna är fortfarande otroooooligt sega. Ingen bättring alls!

  • Aeternally 29 augusti 2008

    Mm, det går otroligt segt för mig också, både inloggningen och allt... börjar bli trött på det :o:(

  • riinan 29 augusti 2008

    Jäklar vad riktigt långsamt det gick här :o Tänkte för första gången i mitt liv göra en matsedel för veckan inför storhandlingen men börjar ge upp. Har suttit här en halv timme mer änjag borde. Borde ha kollat kylskåpet och varit på väg till affären nu. Ack och ve men det är ju bara ett I-lands problem ha ha ha :p

  • Siw-Britt 29 augusti 2008

    Älskar ju denna klubb (Y). Brukar hämta lite nya recept på fredagarna:D.
    Men det blir svårt idag, verkar ta lång tid:Z.
    Och vad är nu detta blir det bara bokstäver i mitt inlägg eller ser ni några smilisar:o
    Det kanske är jag som inte kan nå´t:'(

  • fredrikp 29 augusti 2008

    Jag har märkt att sidorna laddas olika beroende på vilken reklam som finns på sidorna. Kanske är det en del av reklamen som segar ned sidan. Sätter man på reklamfiltret så brukar det gå mkt snabbare.

  • vildahilda 29 augusti 2008

    :@ lika segt som tjäran till båten(N)

  • kickiekblad 29 augusti 2008

    det tar evigheter grrrrrrrrrrrr

  • kickiekblad 29 augusti 2008

    det tar evigheter grrrrrrrrrrrr

  • frucaos 29 augusti 2008

    Här tar allt "100 år". Det är som att sitta med ett gammalt modem... fattar inte hur man någonsin orkade det!
    Detta på fm och mitt på dagen, så det borde inte vara rusningstid heller tycker jag.

  • festmaten 29 augusti 2008

    Om ni tittar en bit upp på sidan,så finns där ett svar från Lind.
    Det är tydligen hanteringen av alla bilder som är orsaken, så vi får hoppas det blir bättre.

  • Suddisen 29 augusti 2008

    Jag måste också logga in mig varje gång tar evigheter

  • Suddisen 29 augusti 2008

    Jag måste också logga in mig varje gång tar evigheter

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.