Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SEEEEGA sidor

  • lefre 29 augusti 2008

    blev så glad när jag hittade den här sidan då fantasin tryter på vardagsmiddagar...men nu slutar det med att jag mest är arg när det går så segt och då blir det makaroner och korv igen...:'(...och det var ju inte det som var meningen......

  • Lind 29 augusti 2008

    Hej,

    Vi ber om ursäkt för att sidan går segt just nu. Vi jobbar för fullt för att lösa problemet. Vi tror att vi är en lösning på spåret och hoppas att det kommer lösa våra problem.

    MVH,
    Matklubben.se

  • Prima 29 augusti 2008

    Lind o co. Jag tänker inte klaga alls... bara tacka, för ni gör ett strålande arbete och som jag fattat det - mer eller mindre ideelt tom. Gör vad ni kan bara... vi väntar troget här :)

    Matklubben är så bra! :p

  • Lind 29 augusti 2008

    Hej allhopa!

    Kommer med :D besked! Vi har nu hittat felet som orsakade dessa siraps sidor på Matklubben och sidan ska nu vara snabb som blixten igen, hoppas ni märker av det under helgen!

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • festmaten 29 augusti 2008

    TJO... vilken fart det blev (Y)(Y)(Y)

    Jag har dessutom fått svar från Lind på mitt mail ang. virus. Han säger att vi absolut inte kan få virus genom Matklubben(Y)

  • systeryster 29 augusti 2008

    Det är då märkligt att det inte är virus? Just nu är alla inlägg skrivna av en 38årig anonym röd paprika.När jag tittade på min egna sida nyss hade jag varken presentation eller några recept??
    sidorna är seeeeegggggaaaaaaare än någonsin.... man blir bara :@:@:@

  • fredrikp 29 augusti 2008

    Skrivet av systeryster den 29 aug 2008

    Det är då märkligt att det inte är virus? Just nu är alla inlägg skrivna av en 38årig anonym röd paprika.När jag tittade på min egna sida nyss hade jag varken presentation eller några recept??
    sidorna är seeeeegggggaaaaaaare än någonsin.... man blir bara :@:@:@


    Så blev det för mig ett kort tag också, men det var bara en tillfällig bugg när de uppdaterade sidan/servern.

  • Ingan 29 augusti 2008

    (N)Hu så segt man lessnar,så bra som det var innan detta nya.(N)(N)(N):(:Z:'(:@

  • Ingan 29 augusti 2008

    Där inte att klaga att säja som det är ,sånt som ska fungera ska fungera inget annat.

  • Disen 29 augusti 2008

    Nu funkar det hos mig...rinner sååååå fint :)

  • farmoringer 29 augusti 2008

    Ibland segar det till ordentligt fortfarande men sen så sätter det fart igen. Från och till med andra ord härifrån..

  • annelieberggren 29 augusti 2008

    :@ jag trodde det var min dator det var fel på.... men så läste ja att det var andra som tyckte det var segt. Jag har det problemet nu... fler????

  • lennali 29 augusti 2008

    Byter jag sida får jag "sidan kan inte visas" och sedan försöker jag logga in mig på Matklubben igen och det går inte. Har nyss varit utsparkad i 10-15 minuter. Ska se hur länge det funkar nu.

  • zonale 29 augusti 2008

    Jag har också haft liknande problem, lennali. Har ibland stängt sidan utan att logga ut för det tar evigheter och nästa gång har jag haft svårigheter att komma in. En del flyter det bra för verkar det som, underligt!!

  • stepp567 29 augusti 2008

    Ibland är det segt som sirap, men så sätter det fart igen.:(

  • Ekorrungen 30 augusti 2008

    Nu funkar det här som det ska igen. En eloge till Lind & Co:)(Y)

  • Smulpajen 30 augusti 2008

    Nu har det blivit olja i maskineriet!(Y) Hoppas det håller i sig. TACK(L)

  • farmoringer 30 augusti 2008

    Jag tycker då det segar sig totalt mellan varven fortfarande när man byter sida. Det bara står och tuggar och tuggar. Man måste bort frpn matklubben några minuter sen funkar det igen...ett tag..man blir så less...:(

  • Smulpajen 30 augusti 2008

    Jag förhastade mig, nu gick det inte att komma in på sidorna alls en stund:'(

  • farmoringer 30 augusti 2008

    Ja, hoppas det snart rättar till sig. Man ids snart inte försöka sig runt här....:'(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.