Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SEEEEGA sidor

  • annelieberggren 1 oktober 2008

    :@ håller med dig, man blir ju tokig... jag som trode de var min dator som var seg, den har lite eget liv, den måste till dator docktorn:p

  • emaxen 1 oktober 2008

    :@det är olika dagar och olika tider på dygnet som det går segt(N)
    avslutar matklubben då, orkar ej sitta och vänta(N)

  • farmoringer 1 oktober 2008

    Men nu ska det ju snart bli ändring på det sega.....(Y)

  • marwis 1 oktober 2008

    Helt klart har mitt matklubbsengagemang minskat pga de "sega sidorna". Tyvärr är väl detta ett resultat av det stora meddlemsantalet och en server som inte "hänger med"

    Hoppas det blir bättring!
    /Marie

  • famsallstrom 1 oktober 2008

    Skrivet av marwis den 1 okt 2008

    Helt klart har mitt matklubbsengagemang minskat pga de "sega sidorna". Tyvärr är väl detta ett resultat av det stora meddlemsantalet och en server som inte "hänger med"

    Hoppas det blir bättring!
    /Marie


    Håller med dig marwis.....
    Mitt intresse har också svalnat. :(

  • Glitterfia 2 oktober 2008

    Skrivet av Lind den 1 okt 2008

    Hej alla i tråden!

    Vi komer under nästa vecka flytta matklubben till nya, supersnabba servrar!

    Vi hoppas nu verkligen att detta kommer lösa alla problem med sidor seeega som sirap!

    MVH,
    Lind




    Flyttar ner om ni missat denna :p

  • Smulpajen 21 oktober 2008

    Idag är det VÄLDIGT seeegt IGEN... :@

  • festmaten 21 oktober 2008

    Skrivet av Lind den 1 okt 2008

    Hej alla i tråden!

    Vi komer under nästa vecka flytta matklubben till nya, supersnabba servrar!

    Vi hoppas nu verkligen att detta kommer lösa alla problem med sidor seeega som sirap!

    MVH,
    Lind


    Har ni märkt av någon supersnabb server???
    Ett tag funkade det bättre, men.........
    dessutom kastas jag ofta ut från MK när jag skallbyta sida:(

  • Bappi 21 oktober 2008

    Säger som vissa att intresset svalnar på grund av allt som går så seeeeegt!
    Ps Viktig information om Matklubben bör står på första sidan så att alla får en förklaring till vad som händer och sker. Visst har jag rätt i det?
    Ds Många gånger har jag hittat viktiga svar i trådarna som kanske inte alla är in och kikar i. Viktig info hör hemma på första sidan!

  • enAnnan 21 oktober 2008

    Idag är det inte ett dugg segt hos mig. För en gångs skull :p

  • tina62 21 oktober 2008

    Hos mej är det suuuuper seeegt idag!
    Men det kommer ju att bli bättring på det säger Lind. Toppen!

    Jag har i alla fall inte tröttnat på MK för de sega sidornas skull, har träffat så mycket trevligt och matkunniga personer här så jag kan inte hålla mej borta.

  • irko 21 oktober 2008

    Skrivet av tina62 den 21 okt 2008

    Hos mej är det suuuuper seeegt idag!
    Men det kommer ju att bli bättring på det säger Lind. Toppen!

    Jag har i alla fall inte tröttnat på MK för de sega sidornas skull, har träffat så mycket trevligt och matkunniga personer här så jag kan inte hålla mej borta.


    Håller med dig! Svårt att hålla sig borta från MK måste ju se vad som händer! Tack alla glada och trevliga för alla goa recept och intressanta inlägg SÅ kul att läsa!

  • mmarabou 21 oktober 2008

    Skrivet av bappi den 21 okt 2008

    Säger som vissa att intresset svalnar på grund av allt som går så seeeeegt!
    Ps Viktig information om Matklubben bör står på första sidan så att alla får en förklaring till vad som händer och sker. Visst har jag rätt i det?
    Ds Många gånger har jag hittat viktiga svar i trådarna som kanske inte alla är in och kikar i. Viktig info hör hemma på första sidan!


    Håller med dej Bappi!! Viktiga nyheter hör hemma på första sidan!(Y)

  • popik 21 oktober 2008

    Jag kommer inte ens in på senaste recept får bara ett errormeddelande.:@

  • Lind 21 oktober 2008

    Skrivet av popik den 21 okt 2008

    Jag kommer inte ens in på senaste recept får bara ett errormeddelande.:@


    Det var för att vi uppgraderade söket lite så det skulle ge bättre träffar, felet var uppe i max 1 minut och är nu borta igen

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Queenie 21 oktober 2008

    hmm, ingenting funkar, nyss skrev jag in ett långt recept, fick bara ERROR. Då skapade jag en tråd och då blev det fel på "verifieringskoden" (fast såg att tråden kom fram ändå, men inte mitt recept som jag skrev in).

    Så SNÄLLA matklubben, tänk på att ni har över 100.000 medlemmar här, varav många sitter och skriver in recept. Alla kanske inte skriver så snabbt och hankar sig fram på "pekfingervalsen", hade det då stått info på förstasidan om att det för tillfället inte går att skriva in recept, då vet man det. Det kostar inte mycket att ha info på förstasidan som man sedan kan ta bort när problemet är fixat. Tycker det är VÄLDIGT dåligt med information. Inte speciellt kul att sitta och skriva om samma saker, exempelvis långa recept.

  • EowynUndomiel 21 oktober 2008

    Visst är det otroligt segt, men jag står ut med det för att det är en sån bra sida för övrigt (Y):)

  • Mikkos40 21 oktober 2008

    Håller med har varit väldigt sega sidor den senaste tiden.:'(

  • stepp567 21 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 21 okt 2008

    Idag är det VÄLDIGT seeegt IGEN... :@


    Ja!!! seeegggtt som siiirraapp:@

  • boz1965 21 oktober 2008

    Skrivet av kalasmad den 21 okt 2008

    Skrivet av Lind den 1 okt 2008

    Hej alla i tråden!

    Vi komer under nästa vecka flytta matklubben till nya, supersnabba servrar!

    Vi hoppas nu verkligen att detta kommer lösa alla problem med sidor seeega som sirap!

    MVH,
    Lind


    Har ni märkt av någon supersnabb server???
    Ett tag funkade det bättre, men.........
    dessutom kastas jag ofta ut från MK när jag skallbyta sida:(


    Det är inte bara snabba servrar som ska till, misstänker jag. Även en uppgradering av bandbredden verkar påkallad.

    Sen, vad gäller uppgraderingar, backup och liknande ska sådant göras när trafiken på sidan är som minst - inte mitt på da'n, alltså...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.