Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SEEEEGA sidor

  • segerwitch 30 augusti 2008

    :'(Det tog mig ca 15 min,att komma in och se på ett medelande:'(

  • zonale 30 augusti 2008

    Det ändrar sig fort mellan att det inte fungerar alls och till att det snabbar på riktigt bra. Underligt!!!

  • sjsj 30 augusti 2008

    Har inte varit med så länge, men nog är det segt alltså!!! (N)

    Synd , annars är det fantastiskt innehåll. Massor av goda recept att välja och vraka mellan och att kunna skriva inlägg på ett enkelt sätt om man behöver hjälp med nåt. (Y)

  • ros 31 augusti 2008

    :oVarför är det så seeeeegggtttt????
    Det går inte att logga in.
    När man väl är inloggad tar det så otroligt lång tid att byta ifrån det ena receptet till det andra(N)(N)(N)

  • zonale 31 augusti 2008

    Ibland går det inte att logga in och lika besvärligt kan det vara att logga ut. Vill flytta om i min kokbok och göra fler kategorier men det tar alldeles för lång tidså det får vänta.

  • anluk 31 augusti 2008

    Börjar bli smått sur nu.........Ibland funkar det hur bra som helst men rätt vad det är så låser det sig fullständigt. :@

  • Lind 1 september 2008

    Hej allihopa!

    Problemet att det blir segt helt plötsligt runt *:30 snåret är löst nu och ska inte hända igen. Förhoppningsvis håller det i sig denna gången :)

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • K-kristina 4 september 2008

    har försökt i 60 minuter med att komma in på matklubben. Det är hur segt som helst,varenda sida tar evigheter att ladda upp (N) Är det fler som har bekymmer ikväll?

  • irrevirre 4 september 2008

    För en lite stund sedan, men nu rullar det igen.

  • farmoringer 4 september 2008

    Inte bara i kväll. igår var det likadant så jag gav upp då...

  • annelieberggren 4 september 2008

    jag får vänta när jag söker bland recept.. :@ jag skrev till dom och fick till svar att de hade problem men skulle bli bättre, det var en vecka sen... :o

    Fler får skriva och klaga....

  • farmoringer 11 september 2008

    Idag har klisterburken kommit fram igen verkar det som....

  • zonale 11 september 2008

    Det stämmer nog, farmoringer. Kom inte in alls under en period under eftermiddagen.

  • anluk 11 september 2008

    Blir galen på dessa sega sidor.

  • kickiekblad 11 september 2008

    oehört sega

  • Tiadina 11 september 2008

    Jag la in ett nytt recept förut som var långt och mycket att skriva. Då hängde sig sidan och sen försvann mitt recept. Jag hade precis klickat på spara recept, Tråkigt(N)

  • segerwitch 11 september 2008

    :'( Knappt man kom in, det tog 45 minuter?????:(

  • Lind 1 oktober 2008

    Hej alla i tråden!

    Vi komer under nästa vecka flytta matklubben till nya, supersnabba servrar!

    Vi hoppas nu verkligen att detta kommer lösa alla problem med sidor seeega som sirap!

    MVH,
    Lind

  • Prima 1 oktober 2008

    :) härligt. Idag är det nämligen segt som sirap :)

  • verros 1 oktober 2008

    (N)
    Visst fasiken är det seeeeeegt, inte bara här utan på hela Matklubben. Ska det fortsätta så här tröttnar man snart på att vara inne här.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.