Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SEEEEGA sidor

  • Smulpajen 22 oktober 2008

    Skrivet av Lind den 21 okt 2008

    Skrivet av popik den 21 okt 2008

    Jag kommer inte ens in på senaste recept får bara ett errormeddelande.:@


    Det var för att vi uppgraderade söket lite så det skulle ge bättre träffar, felet var uppe i max 1 minut och är nu borta igen

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se

    Lind! Varför kan info inte läggas ut på första sidan, ex dagen innan? Alla fel och förbättringar borde stå där. MK borde KOMMUNICERA med sina medlemmar. Även svara på ALLA mail och meddelanden.

  • azlan_lena 22 oktober 2008

    Man tröttnar när sidorna är seeeeega(N) , Säg till 1-2 dagar före att sidorna ligger nere och gå in o gradera upp det när det är nolltrafik .
    Det ställer alla upp på för att det skall bli bättre.
    Ser framemot en mer lustfylld snabb recept samling ....

  • Geronimo 22 oktober 2008

    Jätte bra förslag med att lägga det på första sidan!


    Skrivet av Smulpajen den 22 okt 2008

    Skrivet av Lind den 21 okt 2008

    Skrivet av popik den 21 okt 2008

    Jag kommer inte ens in på senaste recept får bara ett errormeddelande.:@


    Det var för att vi uppgraderade söket lite så det skulle ge bättre träffar, felet var uppe i max 1 minut och är nu borta igen

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se

    Lind! Varför kan info inte läggas ut på första sidan, ex dagen innan? Alla fel och förbättringar borde stå där. MK borde KOMMUNICERA med sina medlemmar. Även svara på ALLA mail och meddelanden.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.