Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Skön stämning

  • marwis 29 april 2008

    Beroende framkallande var ordet..... :p

  • Lilljeppe 29 april 2008

    Håller med er alla andra.
    Det är så kul med matklubben. När man är lite less på livet behöver man bara gå in här och vips så är man glad igen:p

  • Karin50 29 april 2008

    Min dotter har fått mig och min mor att gå med i klubben. Ser hur Lilljeppe trivs här och det är kul. Jag har blivit bjuden på så många goda rätter.

  • Karin50 29 april 2008

    Det negativa är att det har blivit lite många sena kvällar som nu när vi sitter och dricker vin och har trevligt. Fast det är ju lite positivt också:p

  • LillaJa 29 april 2008

    Jag vill också vara med på ett hörn och önska trevlig Valborg till Er alla.

    Det har blivit lite mer innehåll i korgen till i morgon kväll..
    Värdparet vill att vi övernattar, så jag har bakat en Cheesecake på getost som ska med, för den passar så bra till den ena vinflaskan jag köpt, och jag antar att dom vill testa. (Jag har skrivit ner receptet också) och hängt om flaskan. Vi blir ju åtta personer, så det går väl åt.
    Råkade även gå förbi Chokladfabriken i dag.när jag var i stan, blev tvungen att köpa några läckerbitar (förföriskt goda)för att ta med, kommer säkert att smaka.

    Beroendeframkallande....var det rätta ordet för Matklubben....tack alla som gör det så kul att vara här.
    Birgitta

  • enAnnan 30 april 2008

    Tack detsamma. Trevligt initiativ.
    Jag har också provat så mycket god mat! Och fått bra tips.
    Detta är en suverän sida! (Y)

    Trevlig Valborg alla.

  • festmaten 9 maj 2008

    Visst är det underhållning att ta en titt på sidan.
    Kul att kunna diskutera med personer som aldrig träffats, men samtidigt verkar det som alla känner varandra:)

    Jag har inte varit medlem så ofta, men börjar känna igen namnen.
    Ha en trevlig pingsthelg. Ingrid

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.