Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sodastreamer

  • jenkar 23 oktober 2008

    Har bara ett ord att säga: TOPPEN!!!!! älskar våran sodastreamer, bubbelvatten varje dag å groggvirke om man nu vill ha det! (L)

  • annelieberggren 23 oktober 2008

    Som alla andra säger, det är en super grej... kolsyrat vatten till maten (Y) smaksätter med saft till barnen... mycket bättre än att köpa och bära hem.

  • Nettan75 23 oktober 2008

    Ahh mina patroner har varit slut en stund, men jag har funderat på att köpa nya, men jag gillar inte essenserna. Ni som blandar med fun light, att det smakar bra har jag förstått, men blir det inte en "explosion" om man försöker kolsyra den? Jag menar funkar det behöver jag aldrig mer fundera på essenser!!

  • lena_61 23 oktober 2008

    Du kan inte tillsätta saften i vattnet före du kolsyrar det.
    Ett gott vatten får ni även med ren citron/lime koncentrat.
    Finns att köpa färdigt i små flaskor (Y) :p

  • Virre85 23 oktober 2008

    Jag fick en av min man i födelsedagspresent och jag älskar den. jag fick en riktigt snygg också så den står alltid på köksbänken. Använder den mycket. Mina favorit smaker är, mywater lemon jordgubb, essens hallon och cola. Jätte gott och hallon blir precis som hallonsodan man köper på flaska.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.