Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Uups! Jag blev en paprika:-(

  • irrevirre 15 september 2008

    Bli inte rädda nu men här ser ni en bild från 5 delen av Alien.
    Den heter "Alien - hämden på den röda parikan";-)
    Vad tycks?

  • irrevirre 15 september 2008

    Nääää .... bilden ändras inte här nu. Klicka på bilden för att få se ALIEN!

  • zonale 15 september 2008

    Nästan i klass med Alien-filmerna. IrreVirre. Har du fler skräckinjagande "självporträtt" tro? Jag vet nog varför jag gömmer mig bakom en söt liten hund............................

  • irrevirre 15 september 2008

    Jodå jag har fler. Jag får väl byta mellan dem eftersom det är de enda som funkar hihiiii!

  • markus 15 september 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Då kanske det är något tillfälligt. Men svårt att komma in på klubben. DET har jag också!
    Men den där retfulla PAPRIKAN ..... har jag ju aldrig haft någonsin. Dumma dumma den;-)


    Tycker din bild är ganska bra som den är(Y):D

  • irrevirre 15 september 2008

    Skrivet av markus den 15 sep 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Då kanske det är något tillfälligt. Men svårt att komma in på klubben. DET har jag också!
    Men den där retfulla PAPRIKAN ..... har jag ju aldrig haft någonsin. Dumma dumma den;-)


    Tycker din bild är ganska bra som den är(Y):D


    Tack ... tror jag:-)

  • Madelen73 15 september 2008

    hahaha jag hade samma problem för ett tag sedan, ingen aning vad det berodde på.
    Fick bara upp den där j**la paprikan hela tiden....hav tålamod(Y)

  • irrevirre 16 september 2008

    Nu kommer det en ny freaky bild:-)
    I morgon får jag se om man kan få till en "normal" bild igen .... vem vet.

  • Lindanemon 16 september 2008

    Hahaha, fick mig ett gott skratt efter ett par tunga dagar nu...
    IrreVirre, du är toppen! :D

    Mera sånt! (Y)::p

  • irrevirre 17 september 2008

    Mitt lilla fejs och jag!

  • zonale 17 september 2008

    IrreVirre, vilken härligt befriande tråd detta har blivit. Du bjuder verkligen på dig själv och oss på hjärtligt goda skratt!! Det tackar jag för, Aliens fanclub:D

  • Disen 17 september 2008

    Ha, ha, ha......jag skrattar varenda gång jag ser dig Irrevirre :D:D Jag håller med hubert06, du bjuder verkligen på dig själv. Jag är nyfiken redan nu hur du ser ut imorgon.:D

    Jag går oxå med i Aliens fanclub. ha, ha, ha.....:D :D

  • systeryster 17 september 2008

    Jag kan bara tänka mig irrevirre hur mobbande vi kommer att verka när du byter tillbaka till ett vanligt porträtt så småningom.När man ändrar bild så försvinner ju de gamla, kommentarer man gjort kan ju verka som godag yxskaft ungefär - obegripligt.
    Kommenterade tex en bild på raketost som någon hade som sin bild, sedan blev det chokladzingo osv, riktiga nostalgitripper. Nu har användaren helt andra bilder så min kommentar om raketosten blir helt obegriplig i förhållande till de nya bilderna.
    Men just nu skrattar jag åt din amöbaliknande nuna.:D:):D

  • irrevirre 18 september 2008

    Skrivet av systeryster den 17 sep 2008

    Jag kan bara tänka mig irrevirre hur mobbande vi kommer att verka när du byter tillbaka till ett vanligt porträtt så småningom.När man ändrar bild så försvinner ju de gamla, kommentarer man gjort kan ju verka som godag yxskaft ungefär - obegripligt.
    Kommenterade tex en bild på raketost som någon hade som sin bild, sedan blev det chokladzingo osv, riktiga nostalgitripper. Nu har användaren helt andra bilder så min kommentar om raketosten blir helt obegriplig i förhållande till de nya bilderna.
    Men just nu skrattar jag åt din amöbaliknande nuna.:D:):D


    Har också tänkt på det .... men men får ta risken. Synd det inte går lägga in bilder tillfälligt i en kommentar. ELLER får jag köra men lustiga-huset-bilder i framtiden .... näääää jag tror inte det.
    I kväll blir det en ny;-)

  • irrevirre 18 september 2008

    Nu avslutar jag nog min lilla feakshow för denna gång med denna lilla skapelse. Får se om jag får till an "vanlig" bild i morgon.

  • irrevirre 19 september 2008

    Jag har äntligen lyckats att lägga in en annan bild än mina freakshowbilder!
    Så nu blir det en bild från i somras .... det obegripligt mäktiga Grand Canyon!

  • zonale 19 september 2008

    Ja du, IrreVirre, allt roligt måste ju få ett slut någon gång och jag tycker att ditt normala fejs klär dig riktigt bra!!!:) Gapskrattade inte idag förstås men vi har haft vårt roliga, eller hur??

  • irrevirre 19 september 2008

    Skrivet av hubert06 den 19 sep 2008

    Ja du, IrreVirre, allt roligt måste ju få ett slut någon gång och jag tycker att ditt normala fejs klär dig riktigt bra!!!:) Gapskrattade inte idag förstås men vi har haft vårt roliga, eller hur??


    Kära du,
    Roligt att jag fått skänka lite skratt. Det är väl inte omöjligt att jag återkommer med lite skoj-bilder. Svårt att låta bli faktiskt:-)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.