Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sockerfria kakor utan sötningsmedel

  • mandaja 26 januari 2012

    Skrivet av Annaaugustinsson den 5 jan 2009

    Hej jag undrar varför det är sådana problem att ge din son lite socker ibland. För om du håller sådana saker ifrån honom, så sen när han börjar smaka så kanske det blir mer att han kommer proppa i sig det. Det är bra att vänja honom. Och det där med att du är orolig att jästen inte suger upp tillräckligt med socker. WHAT EVER den suger nästan upp allt. Sedan självklart ska man inte få det varje dag, men någon gång ibland. Och han kan äta honung för att han är över 1 år. Jag har en lillebror och han får smaka på sådant lite ibland vid speciella tillfällen. Men annars ett tips är att ge smörgåsrån och småfolks (semper) olika saker som det abc kex djur kex och morots sticks det uppskattar min lillebror. :)

  • Mistys 26 januari 2012

    Tråden är tre år gammal och denna lillkille är nu 4 år!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.