Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad blir det till middag, igen..eller del 2

  • Gitsan 27 januari 2008

    För mig blev det inti´s kycklinggratäng med vitlök både igår och idag. Jag gjorde rätt mycket igår så det skulle räcka till gubbens matlåda. Då var det bekvämt att bara värma på åt mig själv nu på eftermiddagen. Sonen ska värma på åt sig efter sin joggingrunda.

  • Amika 27 januari 2008

    Jag åt rostasfilé med risonisallad och bresaola skinka. (L)
    Jag har lagt in recept på det ikväll med. :)

  • pingu 27 januari 2008

    Lunchen blev skamligt nog mackor och kanelbullar...(både jag och maken var ordentligt bakis efter en fest igår) men barnen verkade inte sörja;)

    Till middag gjorde jag egna hamburgare som maken grillade på bordsgrillen. Bröd, såser, sallad, tomat, gurka, ost och lök till.

  • evaldo 28 januari 2008

    I dag Måndag blir det samma som igår, därför att vi har lite ont om tid för matlagning i dag, sen att blev det så mycket över i går.
    Det ska också sägas att det var väldans gott.

  • farmoringer 28 januari 2008

    Idag blev det köttkorv med potatismos..

  • matvraket 28 januari 2008

    Idag blir det spagetti och köttfärsås, med diverse rester från helgen såsom vitt vin, vitlöksröra och championer. Hoppas det blir gott! :) Alla ingredienser är ju goda var för sig, men tillsammans??? Upp till bevis, med andra ord!

  • lennali 28 januari 2008

    Blir ingen middag idag, åt en räkmacka på jobbet på eftermiddagen och är fortfarande mätt och belåten.

  • magpuri 28 januari 2008

    hej är det någon som har ett helt underbart gott recept man kan bjuda på när man får gäster :D

  • Lena 29 januari 2008

    I dag blir det stekt fläsk och morots stuvning och potatis

  • MammaModesty 29 januari 2008

    Idag blir det frukostkorv och potatismos....

  • hansdotter 29 januari 2008

    Stekt fläskfilé, nån röra, potatismos å grönsaker.

  • evaldo 29 januari 2008

    Idag den tisdag 29/1 blir det bön- och kasslergryta

  • sme 29 januari 2008

    potatisklyftor och fläskfilé

  • Gitsan 29 januari 2008

    pytt i panna

  • tina62 29 januari 2008

    i går vad det spagetti & köttfärsås ( italiensk)
    och i dag blir det stekt fläsk med kokt potatis och löksås.

  • farmoringer 29 januari 2008

    Idag blev det köttfärsröra ala lindström (lilianes recept) och potatis..

  • farmoringer 30 januari 2008

    pastagratäng idag..

  • sme 30 januari 2008

    Idag spagetti och köttfärssås

  • hansdotter 30 januari 2008

    En sallad med lite av varje..
    tomater, gurka,lök, ananas, fårost, balsamvinäger, salt,peppar...helt enkelt alla "snuttar" som fanns i kyskåpet i grönsaksväg:D

  • Lena 31 januari 2008

    I dag den 31 blir det mat ute någonstans i kväll blir det mackor och te

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.