Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad blir det till middag, igen..eller del 2

  • farmoringer 25 januari 2008

    Idag var det ägg och bacon och stekt potatis..

  • ikah 25 januari 2008

    Siksoppa med knäckebröd och ost

  • Lena 25 januari 2008

    I dag blev det rotmos och fläsklägg hemma hos min svärfar :p

  • Tacos 25 januari 2008

    Ikväll blir det troligtvis tonfisksallad med hemmagjord dressing =):)

  • pingu 25 januari 2008

    inti´s kycklinggratäng med vitlök står i ugnen. Doftar ljuvligt!

    Till denna äter vi ris och bönor.

  • pingu 25 januari 2008

    Lunchen för mig och barnen blev förresten spaghetti och köttfärssås. Maken åt matlåda, korv stroganoff.

  • Queenie 25 januari 2008

    Nu var det ett tag sen jag åt min "helt underbar kycklingsgratäng", den måste det bara bli i morrn.

  • Lena 26 januari 2008

    I dag blir det ugnstekt regnbåge och potatis

  • Gitsan 26 januari 2008

    Jag ska testa en kynglinggratäng, antingen intis gratäng med vitlök eller Queenies underbara gratäng. Bägge verkar goda och så är det praktiskt för gubben att ta med sig i matlåda när han ska jobba imorgon.

  • pingu 26 januari 2008

    Lunchen blev pannkakor som jag hade i frysen samt spaghetti och köttfärssås från igår.

    Ikväll är vi bjudna på middag hos goda vänner. Vi ska få hummer och det ser jag fram emot:)

  • starfighter 26 januari 2008

    Ikväll blir det lite somrigt; rökt röding, kokt potatis, kall sås av yofu, majo, dill, gurka och citron samt en enkel sallad.

  • farmoringer 26 januari 2008

    Idag blir det älgköttgryta som jag hittat här på matklubben...

  • lennali 26 januari 2008

    Idag har jag gjort min Lingongryta

  • farmoringer 26 januari 2008

    Måste ju tala om att jag åt "Magdas Älggryta" idag och den var supergod. Väl värd att prova..Finns här på matklubben.

  • evaldo 26 januari 2008

    I dag Lördag blev det fläskrulader med klyftpotatis, brysselkål och vita bönor.

  • hansdotter 26 januari 2008

    Idag blev det pasta med fräst vitlök, mozarella, tomater och basilika.

  • farmoringer 27 januari 2008

    Idag kommer det att bli kalkonrester....

  • MammaModesty 27 januari 2008

    idag blir det laxbitar i ugnen och jasmineris ett jätte lätt recept att göra ska skriva in sedan och ta bild... hmm.. om det blir mat vill säga...... frågade nämligen sambon om inte han kunde laga mat idag.. han blev ju inte överlycklig då det alltid är jag som lagar maten men jag ville kunna känna mig liiiite bortskämd idag... :p så vi får se vad det kan bli... :D

  • lennali 27 januari 2008

    Idag blir det gårdagens rester, Lindgongryta med kokt potatis.

  • evaldo 27 januari 2008

    Idag blir det Söndsgagryta med smörfräst svamp.
    Ett recept av aqbrant här i matklubben.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.