Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Beställt hushållsapparat

  • maxxess 30 oktober 2011

    Som vissa kanske minns från en annan tråd om att välja assistent så förespråkar jag kraftfulla maskiner som rimligen bör leva rätt länge trots mycken användning. (jag valde själv en Kenwood KM020 vid den tidpunkten)

    Var på jula idag och där såldes en maskin som påminner väldigt väldigt mycket om den som diskuteras här. Skillnaden är väl att den ej har olika kraftuttag för tillbehör och så kanske effekten varierar?

    Manualen är mycket snarlik med det som saxats in här, bla. begränsningen med att man inte skall köra maskinen mer än 3-4 minuter mm mm.

    En kvalificerad gissning är att ITS är en rebrandad Menuett eller vice versa, och ordinarie pris på 5890:- är nog helt taget ur luften. Den på Jula kostar 700 spänn. http://www.jula.se/hushallsassistent-650-w-802338

    Av vad jag läst verkar maskinen i tråden inte vara alls lämpad för bakning (3-4 min ger inga glutentrådar..). Om man vispar mkt smet och köttkvarnen är OK kanske det ändå är prisvärt med drygt 1200 kr.

  • The_mama97mia 30 oktober 2011

    mmm... min invändning exactlyl jag vill ju ha en maskin som kan stå o jobba med degen en tio-femton minuter!

  • jen_has 12 maj 2012

    .

  • EdinaHajdarevic 21 maj 2012

    Skrivet av sessa79 den 15 feb 2011

    Såg i min kommunal arbetar tidning om ett erbjudande om en hushållsapparat som vi medlemmar fick köpa för 990:- kostar vanligtvis 5890:-
    Den är i silver.. 5 liters bunkte. 6 hastigheter o har en blender..
    Företaget som säljer den ligger i norge..

    Å h vad jag längtar.. hoppas den kommer funka bra..[/quot] gritset i 7 delar för 599

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.