Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad blev det till Frukost?

  • Lenkan 8 juni 2010

    Ett hårdkokt ägg med salt och tre skivor enrisrökt bog

  • Majainorr 8 juni 2010

    i morse blev det 1 wasa frukost fullkorn med en skiva skinka.

  • safir74 8 juni 2010

    En mugg kall O'boj, två skivor Fazers rågform med skinka på samt två skivor Wasa Delikatess Sesam med ost på

  • Lenkan 9 juni 2010

    En tallrik mellanfil med kanel och en mugg persiko-te vart det idag

  • ellenborjesson 9 juni 2010

    En tallrik yoggi lågkaloriyoghurt melon/hallon med müsli

  • littlejohn 9 juni 2010

    Ett stort glas vatten, en stor kopp kaffe med en ostmacka på rågbröd varje morgon. Inte så nyttigt kanske, men man måste vakna innan man äter mer än så. {yawn}

  • Gnurf 9 juni 2010

    Stekt skinka, 2 stekta ägg, stekt rödlök, tomat, keso.

    Har ändrat frukostvanor totalt nuförtiden 8-|

  • Lunchdax 10 juni 2010

    Hehe min frukost är inte lika avancerad som de flesta andra... tre små skivor av pappas hembakade grova vita bröd och ett glas vatten.
    Slut.

  • Jenny_N 10 juni 2010

    Skivad banan, fil, cornflakes och hasselnötter, mättande och gott! Ett glas vatten och en mugg kaffe m mjölk!

  • flabban 10 juni 2010

    Alla är så duktiga och äter så nyttigt till skillnad från mig som börjar morgonen med 2 koppar svart. Efter ett par timmar blir det 3 torkade aprikoser och 2 glas kallt vatten.

  • guldrosen2 11 juni 2010

    Naturell yoghurt med linfrön och katrinplommon på,
    kaffe och två knäckebröd med leverpastej. Äter denna frukost varje dag!

  • Amika 11 juni 2010

    Lite keso och ett glas filmjölk. :)

  • kekke46 17 juli 2010

    För mig blev det Fiberhavregrynsgröt ett ägg och en hård macka med inlagd sill på

  • charlottat 17 juli 2010

    dagens frukost bestod av ett glas proviva hallon/gtanatäpple, knäcke med leverpastej, naturell fil med färska jordgubbar (var på självplock i går) och hemgjord musli, två smörgåsar, en med ost och en med skinka och till det svart te, harmoniblandning.

  • 123Linnea 18 juli 2010

    En tallrik lättfil med rejält med jordgubbar och blåbär.
    Två skivor hembakt dinkel/rågbröd. En med ost och en med flatrökt skinka.
    Kaffe.

    Just det ja... Jag skar ju en extra macka efter frukosten. Med god bitter apelsinmarmelad.

  • chatte71 23 juli 2010

    Jag startar varje morgon med 2 koppar kaffe, lite senare så blir det en cambridgeshake och minst en ½ L vatten.

  • boz1965 23 juli 2010

    Ett stooort latteglas med starkt Zoéga's-kaffe och två rostmackor med sylt.

  • chrisq 23 juli 2010

    :DDägg o bacon o ny bakad fralla kaffe o ett glas juice

  • Amika 24 juli 2010

    Efter promenaden med hundar så åt jag nyss två smörgåsar av det nybakta brödet jag gjorde igår, med lördagskorv på... MUMS!! :) Och så ett stort glas iskall mjölk på det! Precis hur gott som helst! :)

  • Roskerstin 24 juli 2010

    Nåja frukost och frukost, nu för tiden när man är panchis så blir det mer åt brunch-hållet. Min stadiga nu på sommaren är 1 1/2 dl lättvaniljyoghurt med några jordgubbar i och en Wasa Delikatess Sesam med Ejders kaviar och ett hårdkokt ägg i klyftor på och ett glas med JOKK tranbärsjuice och en kopp grönt te.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.