Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vilken är den godaste maträtten du ätit?

  • Lena 20 september 2009

    Min mans gryta med ris är helt suvurän och en kall öl till(L)(L)

  • katrin59 20 september 2009

    HUR skulle jag kunna välja endast en maträtt som den godaste ?? Fullständigt omöjligt att låta så mycket god mat stå vid sidan för att en skulle vara bäst. Kan inte välja mellan grillat, lasange , fisk , julmat , meze, kinamat, nattmackan...osv.Jag kan inte välja endast en .

  • Gnurf 20 september 2009

    Havregrynsgröt...såklart...(Y)

  • MissLo 20 september 2009

    Det godaste jag ätit någonsin var i Turkiet, en slags lammgryta tillagad i ett slutet lerkärl. (Y)
    Minns inte vad maträtten heter men säkert många här på MK vet vad jag menar. Man slog helt enkelt av toppen på lerkärlet och inuti en underbart doftande och välsmakande gryta.
    Förstås bidrog semester, värmen, människorna, kulturen och sinnesstämningen till att jag minns det som det absolut godaste jag smakat och jag vill också bevara det så!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.