Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad fick du av tomten?

  • zorbaz 28 december 2010

    Skrivet av mariaengstrom den 28 dec 2010

    Två kaffemuggar, modell stor utan öra. Chokladfondue-set. Tidigare i höstas köpte jag en kitchen aid till mig själv. Den får räknas in här med!

    Fick även en sabel att sabrera champagne med!


    Chokladfondue-set!!, mitt sådant hjälpte mig med nästan all årets julgodis. Det är ett av mina bästa hemliga redskap när godistillverkningen sätter fart :)

  • githg 28 december 2010

    Jag fick ett fotbad med både bubblor och massage. Hoppas att det gör susen för mina onda fötter.:)

  • Lange 28 december 2010

    Två böcker av Magit Sandemo och en jättefin halsduk om jag kan slita mig från böckerna och gå ut en stund :) Köket överlåter jag till övriga tills böckerna är utlästa...

  • The_mama97mia 28 december 2010

    Glömde nämna att jag fick en bakduk i silikon - eller vad det heter, ni vet istället för bakplåtspapper. Toppen, jag som bakar så mkt och använder alltid papper! Ogillar grisiga långpannor.

  • EidAn01 28 december 2010

    Jag fick tre ordentliga burkar med ljuvligt te av mina systrar(Y) De vet vad man ska ge mig på vintern{embarrassed}

  • 123Linnea 28 december 2010

    Jag fick en teflonugnsform av dottern och maken gav mig en
    gjutjärnsstekpanna med mycket större diameter än den andra jag har.
    Flera goda ostar fick vi av svärmor o svärfar!

  • Hilmer54 28 december 2010

    Skrivet av mama97mia den 27 dec 2010

    Skrivet av Hilmer54 den 27 dec 2010

    Jag fick en burk orginal surströmming Grand Kallax Jubileum 20 år, nummer 150.
    Tillverkad av Kallax Bygdegårdsförening.Surströmming som mognat i trätunnor.
    Se fram emot att prova den.


    Men GUD, vad du måste ha varit snäll!!!!


    Avundsjuk!

  • Hilmer54 28 december 2010

    Skrivet av mama97mia den 27 dec 2010

    Skrivet av Hilmer54 den 27 dec 2010

    Jag fick en burk orginal surströmming Grand Kallax Jubileum 20 år, nummer 150.
    Tillverkad av Kallax Bygdegårdsförening.Surströmming som mognat i trätunnor.
    Se fram emot att prova den.


    Men GUD, vad du måste ha varit snäll!!!!


    Avundsjuk!


    Har en snäll lillebror:) som jag fick den av.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.