Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Oumbärligt

  • Geronimo 30 oktober 2008

    Min Electrolux assistent (L)(Y)

  • anluk 30 oktober 2008

    Hatar att städa upp efter mig så diskmaskinen.

  • Eery 30 oktober 2008

    spis med ugn:o

    och indraget vatten... husköpet har fått upp mina ögon för dom små men ack så viktiga tingen

  • Wombat04 30 oktober 2008

    Min glassmaskin! (L)(L)(L)

  • Svesse60 30 oktober 2008

    Diskmaskinen (L) Micron (L)

  • lennali 30 oktober 2008

    Diskmaskinen och elvispen.

  • irrevirre 30 oktober 2008

    Gjutjärnsgryta ........ och slickepott!

  • irrevirre 30 oktober 2008

    Skrivet av IrreVirre den 30 okt 2008

    Gjutjärnsgryta ........ och slickepott!


    Åhh glömde det viktigaste min Kitchen Aid. Love it!

  • Wombat04 30 oktober 2008

    Kom på en sak till ... min älskade mamma! (L)(L)(L)

  • anluk 30 oktober 2008

    Skrivet av Wombat04 den 30 okt 2008

    Kom på en sak till ... min älskade mamma! (L)(L)(L)



    Jooo det kan jag hålla med henne, Min mamma har räddat mig många gånger när man gjort misstag och velat ha hjälp!

  • Babzan 30 oktober 2008

    Skulle aldrig klara mig utan min dammsugare! (Y) Använder den dagligen , ibland ett par ggr/dag eftersom jag har en långhårig hund(L)

  • matnjutaren 30 oktober 2008

    Mina barn och barnbarn... (L)(L)(L)

  • matnjutaren 30 oktober 2008

    Å så de praktiska...stekjärnen.:p (Y)

  • Prima 30 oktober 2008

    Mina barn såklart.

    Mer ovärdsligt: hm..... tänk tänk tänk.... jo, ugnen. Älskar mat som tillagas i ugnen :) Men visst finns det massor av andra prylar man tror att man måste ha. Men jag är ganska soft på den punkten... har inte ens micro (hör och häpna). Vill inte ha nån heller :)

  • essim 30 oktober 2008

    Jag är väldigt bekväm av mig så jag gillar min diskmaskin. (Y) Tänkte också skaffa en bakmaskin för jag har sett en del brödrecept här på Matklubben på just bröd i bakmaskin. Verkar väldigt bekvämt. :)Men jag kan inte hitta någon affär som säljer bakmaskiner. Har de utgått ur sortimentet tro??:(

  • matnjutaren 30 oktober 2008

    Skrivet av Prima den 30 okt 2008

    Mina barn såklart.

    Mer ovärdsligt: hm..... tänk tänk tänk.... jo, ugnen. Älskar mat som tillagas i ugnen :) Men visst finns det massor av andra prylar man tror att man måste ha. Men jag är ganska soft på den punkten... har inte ens micro (hör och häpna). Vill inte ha nån heller :)


    Som jag..men det gäller diskmaskinen. INGEN chans att den kommer in i mitt hem. Den har t.o.m. "fått korgen" en gång av mej. :p
    Den åkte all världens väg när vi köpte ett radhus .."Long time ago..."

  • LaJefa 30 oktober 2008

    Vattenrenare, slippa köpa vatten i dunkar. Ni e bortskämda med det i Sverige...nä helt klart RENT vatten.

  • Smulpajen 30 oktober 2008

    Bilen (L)

  • Smulpajen 30 oktober 2008

    Skrivet av Geronimo den 30 okt 2008

    Min Electrolux assistent (L)(Y)

    Självklart(Y)(L)

  • Bamsesemla 30 oktober 2008

    Diskmaskin, tvättmaskin, matberedare, assistent.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.