Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Boktips till de hårda klapparna!

  • Eery 17 december 2008

    Ett tips till då.. Elsie har även skrivit ungdomsböcker, kattbrevet eller kattbreven.. riktigt bra:)

    Sen får vi ju inte glömma Alexander McCall Smith som skrivit böckerna om Mma Ramotswe
    Tror att "serien" börjar med Damernas detektivbyrå. Vet inte hur mycket dom hänger ihop men första är lite som fristående noveller med en röd tråd. Lättlästa må-bra-böcker:)

  • Eery 17 december 2008

    "Tantsnusk" av rang så Sagan om Isfolket av Margit Sandemo

    Där finns att göra ett tag, bokserie på 47 böcker som är en släktkrönika som främst följer ättens kvinnor genom ett antal århundranden. (L)

    Har läst serien flera gånger

    Känns som om jag kan hålla på att fylla den här tråden hur länge som helst(L)

  • systeryster 18 december 2008

    Tacksam för det och säkert fler med mig!:)

  • monac 18 december 2008

    ge bort : Mats-eric Nilssons bok ."Den hemlige kocken"
    Det okända fusket om maten på din tallrik.
    förlag.ordfront.
    Mycket upplysande,men kanske inte så upplyftand:o
    en ny mat/bak-boks favorit jag har är "Saltå kvarn"..maten brödet kakorna. av:Åsa Swanberg.
    Vill rekomendera den varmt,mycket inspirerande!

    2 tips från mig:)
    God jul!(Y)

  • systeryster 19 december 2008

    Den hemlige kocken är visst från mina trakter, förstog jag när jag läste lokaltidningen.Klart intressant bok att läsa. tack för tipset!:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.