Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Det vill jag INTE se på teve! ?

  • jimboz 20 maj 2010

    Nöjesmassakern ?

    Vilken sten har du legat under :)

    http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%B6jesmassakern

  • kantomen 20 maj 2010

    Jag väljer bort allt som inte är film, nyheter eller sport!

  • siggemums 20 maj 2010

    Skrivet av Amika den 20 maj 2010

    Anna Anka är inget som roar mig alls. Och jag hatar buskis!

    Tittar på serier som: Criminal minds, i mördarens spår, cold case, mord i sinnet, the tudors, rejseholdet, true blood och house.
    .


    Håller med ! Buskis är det värsta jag vet!

  • jimboz 20 maj 2010

    De absolut värsta programmen i alla kategorier och som är totalförbjudna här hemma ÄR
    Big brother, Paradise hotel, Jerry springer och det värsta av allt Cheaters

    HM.......Jag har faktiskt svårt att utnämna en vinnare i kalkonTv så det får nog bli en delad första plats rakt över disk.

  • irrevirre 20 maj 2010

    Skrivet av jimboz den 20 maj 2010

    De absolut värsta programmen i alla kategorier och som är totalförbjudna här hemma ÄR
    Big brother, Paradise hotel, Jerry springer och det värsta av allt Cheaters

    HM.......Jag har faktiskt svårt att utnämna en vinnare i kalkonTv så det får nog bli en delad första plats rakt över disk.


    DÄR satte du några riktigt usla program ... kunde inte sagt det bättre själv!

    Jag är förtjust i underhållningsprogram som innhåller musik... melodifestivalen är en storfavorit för mig. Mitt liv planeras runt denna begivenhet{embarrassed}
    Och så såklart som så många andra ... Midsommer är sååååå bra!! Poirot, Miss Marple och Mord och inga visor är bra dom också.

  • Mistys 20 maj 2010

    Men botten kalkonen är väl ändå Jerry Springer. Vilket löjligt fejkprogram. Tror dom verkligen att folk går på det och tror att det är på riktigt? Sååååå löjligt!

  • irrevirre 20 maj 2010

    Skrivet av Misty09 den 20 maj 2010

    Men botten kalkonen är väl ändå Jerry Springer. Vilket löjligt fejkprogram. Tror dom verkligen att folk går på det och tror att det är på riktigt? Sååååå löjligt!


    Ja! Störtlöjligt .... Men de får väl bra betalto_O

  • amoz 20 maj 2010

    Skrivet av siggemums den 18 maj 2010

    Det finns mycket jag inte vill se och Wipe out, vad är det?

    Jag skulle ändå kunna tänka mig att titta mer men varje kväll går det spännande fotbollsmatcher som jag inte vill se. Hos oss är vi tre mot en som vill se fotboll.

    -Typiskt mamma att gå efter fem minuter, en vanlig kommentar när vi ska se film. Jag är nog lite kräsen där och mycket går bort. Jag ser gärna en spännande deckare, en spännande intrig men inget hänsynslöst dödande och att ingående studera sargade döda kroppar.(N)



    Gör som jag...skaffa egen tv!!!!

  • siggemums 20 maj 2010

    Skrivet av amoz den 20 maj 2010

    Skrivet av siggemums den 18 maj 2010

    Det finns mycket jag inte vill se och Wipe out, vad är det?

    Jag skulle ändå kunna tänka mig att titta mer men varje kväll går det spännande fotbollsmatcher som jag inte vill se. Hos oss är vi tre mot en som vill se fotboll.

    -Typiskt mamma att gå efter fem minuter, en vanlig kommentar när vi ska se film. Jag är nog lite kräsen där och mycket går bort. Jag ser gärna en spännande deckare, en spännande intrig men inget hänsynslöst dödande och att ingående studera sargade döda kroppar.(N)



    Gör som jag...skaffa egen tv!!!!


    Äh ...jag går in på matklubben istället ;)

  • Amika 21 maj 2010

    Skrivet av jimboz den 20 maj 2010

    Nöjesmassakern ?

    Vilken sten har du legat under :)

    http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%B6jesmassakern


    Ha ha ha! Min egen mysiga lilla cosy sten. (L) Och den fortsätter jag nog ligga under, bara jag slipper nöjesmassakern... Sämre skämt får man leta efter...
    "Hej jag heter Rulle... Toarulle!"

    "Min fru heter Berit, men vi kallar henne Beirut för att hon är så bombad..."

    Ungefär lika kul som Stefan och Krister... {sick}

    Men jag håller med dig fullt ut angående big brother, paradise hotel, Jerry Springer och Cheaters...
    Det värsta av dem tycker jag är Cheaters... För att de skor sig på andra människors olycka. As är vad de är... {curse}

  • jimboz 21 maj 2010

    Hehe ! Bra att du tog mitt stenskämt på rätt sätt :) Det finns väl en del genom åren som inte varit så jättelyckat...Monty Python är en riktig berg o dalbana där roliga buskisar varvas med katastrofala skämt som det tar veckor att bena ut...

    Nu tillhör jag ju generation Nöjesmassakern och tyckte väl det var okay. Man får ha i åtanke att vi inte hade den mångfald när det gäller tv kanaler på den tiden.

  • Lenkan 21 maj 2010

    Svensk buskis, melodifestivalen, trista långkörare till såpoperor av typen Grannar, Days of our Lives, Glamour, Seventh Heaven osv. Såååå tråååkigt!
    Dessutom dissar jag alla kriminalserier som alla sorters CSI, NCIS, Bones, Jordan...ja alla såna där, det var kul ett tag men med femtioelva likadana serier så tröttnar man fort.

    Vad jag däremot tycker om är realityshower där de SKAPAR någonting. Jag älskar Top Model, Project Runway och Sheer Genius.

    Fast högst på listan ligger matprogram av olika slag. Varje vecka spelas det in Vad blir det för Mat, Nigella (fast jag redan sett alla avsnitt), Masterchef, Rosemary Shragers School for Cooks, Top Chef, Hells Kitchen och Jamie Oliver. Det kan jag sitta och glo på i timtal

  • jimboz 21 maj 2010

    Lenkan,,,,,,Vi gifter oss :)

  • Lenkan 22 maj 2010

    I'd love to!
    Men jag har hört ett rykte om att polygami är olagligt i Sverige {cute}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.