Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

F-n vad allt är kass!

  • don_alfonso 22 november 2008

    Många skojiga inlägg här nu :D
    Boz! Måste bara fråga dig om din avatar. Är det Tux den underbara Linuxpingvinen i tomtedrkt? Jag som bor i pingvinland vill bara veta. I vår familj glädjer vi oss åt att uteslutande använda oss av pingvinmärkta operativsystem :)

  • segerwitch 22 november 2008

    Skrivet av Smulpajen den 22 nov 2008

    Skrivet av boz1965 den 22 nov 2008

    Skrivet av Geronimo den 22 nov 2008

    Jag tror att en del har haft Klimakteriebesvär hela livet,
    och då märker ingen förändringen.
    Varken på gott eller ont:
    Puss! :D:D:D:D:D


    Ja, ja, ja... Vi älskar dig också... :)

    Jag älskar tomtar(L)(L)


    (L) Jag älskar er alla! (L)

  • segerwitch 22 november 2008

    Skrivet av don_alfonso den 22 nov 2008

    Många skojiga inlägg här nu :D
    Boz! Måste bara fråga dig om din avatar. Är det Tux den underbara Linuxpingvinen i tomtedrkt? Jag som bor i pingvinland vill bara veta. I vår familj glädjer vi oss åt att uteslutande använda oss av pingvinmärkta operativsystem :)


    (L)Dig också!!(L)

  • Smulpajen 22 november 2008

    Skrivet av segerwitch den 22 nov 2008

    Skrivet av don_alfonso den 22 nov 2008

    Många skojiga inlägg här nu :D
    Boz! Måste bara fråga dig om din avatar. Är det Tux den underbara Linuxpingvinen i tomtedrkt? Jag som bor i pingvinland vill bara veta. I vår familj glädjer vi oss åt att uteslutande använda oss av pingvinmärkta operativsystem :)


    (L)Dig också!!(L)

    Puss & kram(L)

  • Elbrujo 22 november 2008

    (L)Wow! Vad allt blev bra, när MK började svara!!:p
    (L)Kramar till er alla(L)

  • Smulpajen 22 november 2008

    Skrivet av Elbrujo den 22 nov 2008

    (L)Wow! Vad allt blev bra, när MK började svara!!:p
    (L)Kramar till er alla(L)

    Är på extra gott humör, så puss & kram till dig också(L):D

  • boz1965 23 november 2008

    Skrivet av don_alfonso den 22 nov 2008

    Många skojiga inlägg här nu :D
    Boz! Måste bara fråga dig om din avatar. Är det Tux den underbara Linuxpingvinen i tomtedrkt? Jag som bor i pingvinland vill bara veta. I vår familj glädjer vi oss åt att uteslutande använda oss av pingvinmärkta operativsystem :)


    Jupp, Nog är det Tux, allt... :D

  • Smulpajen 23 november 2008

    Skrivet av boz1965 den 23 nov 2008

    Skrivet av don_alfonso den 22 nov 2008

    Många skojiga inlägg här nu :D
    Boz! Måste bara fråga dig om din avatar. Är det Tux den underbara Linuxpingvinen i tomtedrkt? Jag som bor i pingvinland vill bara veta. I vår familj glädjer vi oss åt att uteslutande använda oss av pingvinmärkta operativsystem :)


    Jupp, Nog är det Tux, allt... :D

    Nu får ni upplysa en okunnig och nyfiken vad Tux är för något:o Kan det vara någon maskot för Linux, kanske?

  • don_alfonso 23 november 2008

    Tux är symbolen för alla linuxdistributioner. Så visst kan han kallas för mascot :)
    Du kan googla på både Tux och Linux så kan du hitta många fina tuxbilder
    Det var en finne som heter Linus Thorvalds som påbörjade hela projektet någon gång i början av 1990-talet tror jag

  • Smulpajen 23 november 2008

    Skrivet av don_alfonso den 23 nov 2008

    Tux är symbolen för alla linuxdistributioner. Så visst kan han kallas för mascot :)
    Du kan googla på både Tux och Linux så kan du hitta många fina tuxbilder
    Det var en finne som heter Linus Thorvalds som påbörjade hela projektet någon gång i början av 1990-talet tror jag

    Gud så dum jag är! Nu klarnade det, har inte kommit igång ännu! Men jag har faktiskt aldrig sett hur Linux ser ut, än mindre använt den. Men det lär vara bra och virusfritt. Själv har jag Windows.

  • don_alfonso 24 november 2008

    Puff!
    Det är så man säger när man tycker en tråd inte ska få självdö, va?

  • segerwitch 24 november 2008

    :DPUFF;PUFF(Y)

  • boz1965 1 december 2008

    Jaha, så försvann nästan 100 poäng för mig på ett bräde.
    SKITDÅLIG STIL!!!

    J-la maffiafasoner! :@(N):@(N)

  • don_alfonso 1 december 2008

    Skrivet av boz1965 den 1 dec 2008

    Jaha, så försvann nästan 100 poäng för mig på ett bräde.
    SKITDÅLIG STIL!!!

    J-la maffiafasoner! :@(N):@(N)


    Vad fragetecken fragetecken

  • Smulpajen 1 december 2008

    21!!!! sidor försvann i en enda knapptryckning av censuren i "Matklubben svarar". Det är så man baxnar:@ Don Corleone gömmer sig i kulissen(N) Maffia maffia maffia......:@ Så enkelt det hade varit att flytta över 21!!!! sidor till en annan tråd. Men maffian tyckte det var skit och rensade.

  • segerwitch 1 december 2008

    :@Nä! rena ÅSIKTSMAFFIAN är det på denna sk matsaiten. Mitt inlägg togs bort tre ggr????
    Och två ggr innan, då jag tyckte att det gått för långt med personangreppen, mot en enskild medlem. Det är tydligt att det är stor skilnad på vem som får skriva vad????(N)
    "Rena Gestapo fasoner"(N).

  • boz1965 1 december 2008

    Skrivet av segerwitch den 1 dec 2008

    Det är tydligt att det är stor skilnad på vem som får skriva vad????(N)


    Har du inte märkt det förrän nu? :D

  • segerwitch 1 december 2008

    :@JOO!Men jag blir lika överraskad varje gång???Har du fått reda på vad det var för fel på dinna inlägg och varför de togs bort????Jag fick inte reda på något, de var bara borta???Man kan inte tro att man är svensk och är i Sverige??Men det dröjde innan andra inlägg togs bort trots att det var rena personangrepp??? Jag ger upp jag har fått nog.. är det inte en sång som går så???
    :DHaha vi får väl ta även det med en klackspark:D

  • don_alfonso 1 december 2008

    Nedanstående har jag skrivit tidigare, men ej erhållit något seriöst svar på I tråden \"Matklubben svarar\" ges endast standardsvar ev automatiskt genererade, en verklig människa finns sannolikt ej bakom svaren. En av anledningarna till mina påståenden är att personliga påhopp från någon av godkännarna inte har tagits bort, men ev ifrågasättanden av godkännarna och sajtens seriositet i sin helhet har tagits bort
    F. ö kan jag inte annat än instämma med Boz, Segerwitch och Smulpajen och tillägger att en sajt som skulle kunna ge ett gediget och seriöst intryck istället väljer att göra motsatsen är för mig en fullständig gåta!

    *****Det verkar som att det finns någon grupp här på Matklubben som absolut inte får ifrågasättas, ett slags \"heliga kor\". Detta för tankarna till sekterism etc. Inte alls passande på en vanlig enkel matsajt och absolut inte något som inger vare sig förtroende eller respekt och trovärdighet. !!!Vad är detta för mysko sajt????

    Som jag skrev i ett tidigare inlägg borde de som är ansvariga och har en officiell funktion på sajten framträda med sina riktiga namn. Följden av det var att EnAnnan skrev och krävde att få veta vad jag heter och var jag bor vilket jag svarade på. Själv svarade EnAnnan att hon heter Anna och bor i Gävle. Finns nog många Anna i Gävle.......

    Att det ska finnas för- och efternamn på människor som har ett uppdrag på en sajt handlar om trovärdighet, seriositet och respekt. Eftersom inte ens matklubbens ägare framträder med namn förstår jag att ni som är godkännare inte heller tycker att ni behöver det.
    IRL presenterar vi oss vanligen för varandra...... vilket jag anser att ansvariga, moderatorer och receptgodkännarna borde göra här på Matklubben. Vinsten skulle säkert inte låta vänta på sig, men vill ni inte så kan ni inte räkna med att ni åtnjuter någon respekt eller inger något förtroende.****
    Der finns så många SERIÖSA matsajter så varför inte söka upp någon av dessa....

  • segerwitch 1 december 2008

    (Y)Håller fullkomligt med dig don_alfonso, det skall bli roligt att se hur länge, ditt inlägg får vara kvar innan "Åsiktsmaffian" slår till(Y) För det fungerar så, att bara ryggkliare och dylikt får ha sinna inlägg i fred !!!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.