Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

F-n vad allt är kass!

  • boz1965 1 december 2008

    Skrivet av segerwitch den 1 dec 2008

    Har du fått reda på vad det var för fel på dinna inlägg och varför de togs bort????


    Jo, "de passade inte in i tråden" var svaret jag fick när jag röt till. :@ (N)

  • boz1965 1 december 2008

    Skrivet av segerwitch den 1 dec 2008

    (Y)Håller fullkomligt med dig don_alfonso, det skall bli roligt att se hur länge, ditt inlägg får vara kvar innan "Åsiktsmaffian" slår till(Y) För det fungerar så, att bara ryggkliare och dylikt får ha sinna inlägg i fred !!!!!


    Vill kanske inte använda ordet "rövslickare", men somliga är en aning bruna om nästippen... :(

  • segerwitch 1 december 2008

    Skrivet av boz1965 den 1 dec 2008

    Skrivet av segerwitch den 1 dec 2008

    (Y)Håller fullkomligt med dig don_alfonso, det skall bli roligt att se hur länge, ditt inlägg får vara kvar innan "Åsiktsmaffian" slår till(Y) För det fungerar så, att bara ryggkliare och dylikt får ha sinna inlägg i fred !!!!!


    Vill kanske inte använda ordet "rövslickare", men somliga är en aning bruna om nästippen... :(


    :DDu träffade huvudet på spiken!(Y) Och jag som trode det var solariet! haha

  • Smulpajen 2 december 2008

    Jag fick flera av mina frågor borttagna igår:@ FN jag känner mig så förvirrad:o Har jag hamnat i Kina??? Eller är jag i i Iran?? Kan någon säga var jag är??? För i Sverige, där det finns åsiktsfrihet enl lagen, där kan jag väl ändå inte vara?? Eller har tidmaskinen förflyttat mig tillbaka till gamla Sovjet?? Efter gårdagen förstår jag varför ansvariga och godkännare inte vill skylta med sina namn. Lätt att gömma sig bakom "personalen", eller MVH Matklubben.se 12 år. Vi har iaf fått bekräftat vilken oseriös sida det här är, och vilken nivå "personalen" befinner sig på.

  • Annras 2 december 2008

    Du är på hugget, Smulpajen! Att dina och andras (även mina) inlägg i tråden "Matklubben svarar...", har Matklubben svarat på. Tråden gäller frågor och svar, ingenting annat.
    Hälsningar
    Godkännare Ann Rasmusson, alias Annras

  • Smulpajen 2 december 2008

    Skrivet av Annras den 2 dec 2008

    Du är på hugget, Smulpajen! Att dina och andras (även mina) inlägg i tråden "Matklubben svarar...", har Matklubben svarat på. Tråden gäller frågor och svar, ingenting annat.
    Hälsningar
    Godkännare Ann Rasmusson, alias Annras

    Just det! Det var frågor.... Trevligt att du sätter ut ditt namn! Hoppas dina medsystrar och bröder har samma ryggrad som du(Y)

  • boz1965 2 december 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 dec 2008

    Skrivet av Annras den 2 dec 2008

    Du är på hugget, Smulpajen! Att dina och andras (även mina) inlägg i tråden "Matklubben svarar...", har Matklubben svarat på. Tråden gäller frågor och svar, ingenting annat.
    Hälsningar
    Godkännare Ann Rasmusson, alias Annras

    Just det! Det var frågor.... Trevligt att du sätter ut ditt namn! Hoppas dina medsystrar och bröder har samma ryggrad som du(Y)


    Precis som Segerwitch skrev är somligas frågor och förslag mer värda än andras.

  • Geronimo 2 december 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 dec 2008

    Jag fick flera av mina frågor borttagna igår:@ FN jag känner mig så förvirrad:o Har jag hamnat i Kina??? Eller är jag i i Iran?? Kan någon säga var jag är??? För i Sverige, där det finns åsiktsfrihet enl lagen, där kan jag väl ändå inte vara?? Eller har tidmaskinen förflyttat mig tillbaka till gamla Sovjet?? Efter gårdagen förstår jag varför ansvariga och godkännare inte vill skylta med sina namn. Lätt att gömma sig bakom "personalen", eller MVH Matklubben.se 12 år. Vi har iaf fått bekräftat vilken oseriös sida det här är, och vilken nivå "personalen" befinner sig på.


    Kanske man skall ha två trådar.
    En för Gullegosingarna.
    Och en för Avskrädet= Dom som törs kritisera klubben. Fast så är det ju redan nu.
    Fy för den lede!(N)

  • Annras 2 december 2008

    Allt borttaget var minsann inte frågor! Och vad heter du själv, Smulpajen?

  • Smulpajen 2 december 2008

    Skrivet av Geronimo den 2 dec 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 dec 2008

    Jag fick flera av mina frågor borttagna igår:@ FN jag känner mig så förvirrad:o Har jag hamnat i Kina??? Eller är jag i i Iran?? Kan någon säga var jag är??? För i Sverige, där det finns åsiktsfrihet enl lagen, där kan jag väl ändå inte vara?? Eller har tidmaskinen förflyttat mig tillbaka till gamla Sovjet?? Efter gårdagen förstår jag varför ansvariga och godkännare inte vill skylta med sina namn. Lätt att gömma sig bakom "personalen", eller MVH Matklubben.se 12 år. Vi har iaf fått bekräftat vilken oseriös sida det här är, och vilken nivå "personalen" befinner sig på.


    Kanske man skall ha två trådar.
    En för Gullegosingarna och en för Avskrädet= Dom som törs kritisera klubben. Fast så är det ju redan nu. Fy för den lede!(N)

    Så är det Geronimo! Tyvärr kan man ju tro att det bara är en handfull personer som är kritiska, men jag vet att det finns många här som inte vågar säga det.

  • Annras 2 december 2008

    Jag skriver i denna tråden istället till dig Geronimo, eftersom Matklubben svarar... endast ska innehålla medlemsfrågor och svar från Matklubben.
    Jag har just provat att lägga in en ny tråd i BAGARN SVARAR, och det funkade alldeles utmärkt! (Y)

  • Smulpajen 2 december 2008

    Skrivet av Annras den 2 dec 2008

    Allt borttaget var minsann inte frågor! Och vad heter du själv, Smulpajen?

    Nu tillhör ju jag inte "personalen" men för mina vänner, och efter det här inlägget även för mina ovänner, presenterar jag mig alltid för Mona!

  • Smulpajen 2 december 2008

    Avdelningen "Fråga bagarn" var ett positiv tillskott(Y) Men jag försökte svara Christoffer, eller vad han nu hette om vitt bröd, men det gick inte alls! Men den funktionen kommer säkert så småningom!

    Märk nu!! Jag kom med ett positivt inlägg!! Ifall nu någon någongång skulle säga att jag aldrig gör det...

  • Geronimo 2 december 2008

    Skrivet av Annras den 2 dec 2008

    Jag skriver i denna tråden istället till dig Geronimo, eftersom Matklubben svarar... endast ska innehålla medlemsfrågor och svar från Matklubben.
    Jag har just provat att lägga in en ny tråd i BAGARN SVARAR, och det funkade alldeles utmärkt! (Y)


    Det är fixat.
    Men det gick inte att gå in på citera,och sedan skicka svaret,
    utan att Jag var tvungen att öppna en tråd för att det skulle "gå" iväg. Jag provade 5 ggr. via citera men det fungerade inte. Men den frågan som Jag skickade till Matklubben är ju en FRÅGA som dom bör svara på.
    Men tack i alla fall för svaret.(Y)

  • Geronimo 2 december 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 dec 2008

    Avdelningen "Fråga bagarn" var ett positiv tillskott(Y) Men jag försökte svara Christoffer, eller vad han nu hette om vitt bröd, men det gick inte alls! Men den funktionen kommer säkert så småningom!

    Märk nu!! Jag kom med ett positivt inlägg!! Ifall nu någon någongång skulle säga att jag aldrig gör det...


    Jag försökte på samma sätt men det funkade inte.
    Jag fick ta en omväg.
    Jag rekomenderade i alla fall Ditt ljusa surdegsbröd till honom.(L)

  • Smulpajen 2 december 2008

    Skrivet av Geronimo den 2 dec 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 dec 2008

    Avdelningen "Fråga bagarn" var ett positiv tillskott(Y) Men jag försökte svara Christoffer, eller vad han nu hette om vitt bröd, men det gick inte alls! Men den funktionen kommer säkert så småningom!

    Märk nu!! Jag kom med ett positivt inlägg!! Ifall nu någon någongång skulle säga att jag aldrig gör det...


    Jag försökte på samma sätt men det funkade inte.
    Jag fick ta en omväg.
    Jag rekomenderade i alla fall Ditt ljusa surdegsbröd till honom.(L)

    Du är så snäll(L)(L)

  • Herr_Falukropp 2 december 2008

    Men... VARFÖR plockar de bort inlägg istället för att flytta dem till en annan tråd???

  • boz1965 2 december 2008

    Ja, det kan man ju undra!

    Visserligen är poängen inte till nån egentlig nytta, men de är rätt kul iaf. Lite sport s.a.s. att "tävla" med andra medlemmar lite grand. :)

  • Gnurf 2 december 2008

    Själv är jag fruktansvärt upprörd över att Påskharens gästspel i Julsagan möter sådan negativ kritik och inte anses trevlig....:D

  • Smulpajen 2 december 2008

    Skrivet av molgan den 2 dec 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 dec 2008

    Jag fick flera av mina frågor borttagna igår:@ FN jag känner mig så förvirrad:o Har jag hamnat i Kina??? Eller är jag i i Iran?? Kan någon säga var jag är??? För i Sverige, där det finns åsiktsfrihet enl lagen, där kan jag väl ändå inte vara?? Eller har tidmaskinen förflyttat mig tillbaka till gamla Sovjet?? Efter gårdagen förstår jag varför ansvariga och godkännare inte vill skylta med sina namn. Lätt att gömma sig bakom "personalen", eller MVH Matklubben.se 12 år. Vi har iaf fått bekräftat vilken oseriös sida det här är, och vilken nivå "personalen" befinner sig på.



    Frågan är om Matklubben är oseriös, eller om det bara är mest synd om dig?
    Jag hoppas att du bor i Sverige, men man kan aldirg så noga veta.
    Må så gott.:D Hoppas att det ordnar sig för dig.

    :oVarför skulle det vara synd om mig?:o Och vad är det som ska ordna sig? Jag tycker MK är oseriös med en sån attityd dom har mot vissa medlemmar. Och börja för fn inte med nåt dravel och påhopp på mig en gång till:@

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.