Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubbsträff i Göteborg i höst?

  • Wombat04 3 augusti 2008

    Puff

  • Wombat04 3 augusti 2008

    Puff

  • Wombat04 3 augusti 2008

    Puff

  • anluk 3 augusti 2008

    Nog måste vi vara fler som vill träffas?????

  • Carro67 3 augusti 2008

    Alternativ 1 & 3 passar mig bäst. Jag ser framemot matklubbsträffen.

  • anluk 3 augusti 2008

    Kommer ev vara bortrest alt 2 som jag angav som första alternativ..............Jag kan nog komma när som annars tror och HOPPAS jag för detta vill jag verkligen vara med på!!!!! Får bestämma utifrån datumet som bestäms sedan!

  • Nallepuh13 3 augusti 2008

    Jag vet inte riktigt hur diskussionen har varit men jag har ett förslag och det är adventsmarknaden på Lisseberg (Y)

  • Wombat04 3 augusti 2008

    Hej Nallepuh!

    Lisebergs julmarknad är jättetrivsam, men några av oss som vill vara med har inte orken att trava runt i kanske riktigt rått väder (bl a jag själv med mina många krämpor), som det ju kan vara den tiden på året. Just för enkelhetens och "mysets" skull blir det bäst med restaurang. Men jag tackar ändå för tipset! (Y)

  • Lindanemon 3 augusti 2008

    Jag kommer självklart, om det inte inträffar något som jag inte kan råda över...
    Sista helgen är väl den som passar sämst, men blir det den, ska jag ändå försöka fixa det :)
    Ska bli så himla roligt att träffa er!

  • Wombat04 4 augusti 2008

    Puff

  • Wombat04 4 augusti 2008

    Sitter på jobbet och puffar

  • gunma 4 augusti 2008

    Hej är klart intresserad.

    Kan förmodlingen alla datum som är utsatta.
    Har min särbo i Gbg.
    Han kanske följer med, annars blir det bara jag.
    Ser fram emot detta.(Y)

  • Limparion 4 augusti 2008

    Det vore skoj, är inte säker i skrivande stund om jag är ledig bara. Spelningar hit och dit och en massa stämmor och strunt, som också kan tillkomma om någon månad. Har jag tid så är det inte så fasligt långt från Edet, har jag tur kanske jag kan ta någon nattbuss hem, eller snylta på mina Gbgsvänner.

  • Wombat04 5 augusti 2008

    Puffpuffpuffpuff

  • Smulpajen 5 augusti 2008

    Alternativ 3 & 4 passar mig bra!

  • Bamsesemla 5 augusti 2008

    Jag kan alla tillfällen men inte så sent eftersom jag åker tåget och jag vet inte när sist natt-tåget går men kan tippa på 23-tiden.

  • Bamsesemla 5 augusti 2008

    Och jag har varit inne och kollat tågtider nu och 23.40 går mitt sista tåg hem så det behöver jag hinna med om jag sk kunna vara med på träffen.

  • piusamadeusmozart 5 augusti 2008

    puffpuff igen. Om man nu eventuellt àr i faggorana nàr tràffen àr bestàmd kan man dà titta in och hàlsa? Jag fòljer med intresse utvecklingen och hoppas att ni kommer att ha en god kvàll. Jag kan inte reservera en plats men det àr mànga av er som skulle vara intressant att tràffa. Konstigt att det àr sà fà fràn Gbg men Kode och Lilla Edet àr visst med pà noterna och Alingsàs naturligtvis....... nàra och bra .....men àven òstgòtar, smàlànningar,skàningar osv. men vi norrlànningar och Italienare som àr mer eller mindre pà samma avstànd har lite problem.......
    Lycka till
    Pia

  • Wombat04 6 augusti 2008

    Jag har tänkt höra med den restaurang det blir om jag kan boka några stolar extra och om de i så fall kan hålla sig beredda för eventuella "eftersläntrare". Det blir ju bäst om det är en förutbestämd meny, därför behöver jag ha in min "deltagarlista" senast den 15 september så man kan pyssla och pussla. Så visst är du välkommen om du är i faggorna, kan de inte ordna plats så måste du ändå titta in och hälsa! :)

  • Wombat04 6 augusti 2008

    Och Bamsesemla, vi ska nog ordna så du hinner vara med och prata länge innan du måste ta tåget! Jag har inte bestämt tid än men tycker att kl 19.00 låter rätt bra.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.