Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubbsträff i Göteborg i höst?

  • annwin66 26 juni 2008

    (Y) det låter som en bra ide tycker jag jag kommer gärna!! Hör av dej med datum kan ju bli gör kul:)

  • Gillsan 26 juni 2008

    (H) Det hade varit jättekul och ha en träff. Hoppas det passar de flesta med datumen du har tänkt dig. Jag hoppas att det är fler från Skåne som vill. Man kan ju försöka samåka eller nåt.
    (Y):p:)

  • Wombat04 26 juni 2008

    Rockagill, prata med matnjutaren, hon letar reskamrat tror jag! (Y)

  • Gillsan 26 juni 2008

    Tack det kan jag göra hon bor bara två mil ifrån mig.
    (Y) Mvh Gillsan

  • Wombat04 9 juli 2008

    Puffar upp tråden, det är snart dags att börja planera datum! Tiden går fort och det är kul om vi blir många! (Y)

  • grill 9 juli 2008

    Gud vad kul..(Y)(Y)Synd att man bor så långt borta. (N)(N)

  • anluk 9 juli 2008

    Jag väntar spänt på datum och plats. Vill jättegärna vara med.

  • janetta 9 juli 2008

    Vecka 36,40,44 då är jag barnledig. Kanske några kan sova hos mig som har långt att åka? Jag bor mitt i stan i Kungsbacka och det tar 20minuter till Göteborg.

  • bakakaka 15 juli 2008

    puffpuff

  • Gillsan 15 juli 2008

    :p(Y)Hej! Ser framemot träffen i Gtb. (H) Men jag måste få berätta något kul att vi av en händelse ska ha en liten träff i morgon onsdag hos mig. Azlan-Lena är på semester i Laholm så hon kör hit till Östra ljungby och Evia, Segerwicht, Don Pedro, Mammamus, Gillsan/rockagill, Sandra-Louise.:p
    Det ska bli himla kul. Är där någon i närheten som också vill så hör av er till mig. (L) mvh Gillsan(Y)

  • Wombat04 20 juli 2008

    Puff puff, och vad härligt att träffen avlöpte väl, Gillsan!!!

  • anluk 20 juli 2008

    Hur blir det med träffen i Gtbg??? Bestämt något datum och plats ännu...Jag kommer gärna:p

  • Wombat04 20 juli 2008

    I slutet av månaden kommer jag med de datum jag tänker föreslå, tillsammans med en lista på intressenter. Och när datum är bestämt kommer jag att be om bekräftelse från samtliga som vill vara med, för då blir anmälan bindande (om man inte blir sjuk eller så förstås). :)

  • matglada_pojken 27 juli 2008

    åh låter kul:D hoppas innerligt att jag inte har någon behandling då:'( isf kan jag avboka då som sjukdom?

  • Bamsesemla 27 juli 2008

    Kanske jag oxå kan komma med?????

  • Wombat04 27 juli 2008

    Alla som vill och kan får komma! I nästa vecka lämnar jag förslag på datum. Tänker oktober ... Och matglada_pojken, inga problem!!

  • UllaC 27 juli 2008

    Hej Bella!
    Jag ser verkligen framemot denna träffen.
    Är jag inte ledig från jobbet, fixar jag ledighet.

  • Wombat04 1 augusti 2008

    Då, mina vänner, var det dags att börja välja datum för Träffen med stort T! Jösses vad tiden går fort.

    Jag har fyra lördagar på förslag och jag ber er svara här i tråden vilken lördag som passar er allra bäst, och även om något av de tre andra alternativen passar någorlunda. Ni skriver alltså: Helst vill jag att det blir lördagen si och så, men även lördagen den och den passar. OK? Så sammanställer jag en lista och avgör utifrån den vilken lördag det blir. Samtliga alternativ avser självklart kvällen, för folk som bor en bit ifrån ska ju hinna hit också! Och det är mycket mysigare att sitta på restaurang på kvällen.

    Alternativ 1: Lördag 18 oktober
    Alternativ 2: Lördag 25 oktober
    Alternativ 3: Lördag 8 november
    Alternativ 4: Lördag 15 november

    Jag hoppade över Allhelgona, för en del kanske har lite goda middagar och sånt hemma då!

    När jag sammanställt listan återkommer jag som sagt med vilket datum det blir samt även vilken restaurang det blir.

    Jag kommer att puffa upp den här tråden så mycket det bara går och är tacksam om ni vill hjälpa mig med det, så att alla ser det här meddelandet!

    Hör av er, kör igång!

    Bella
    förväntansfull

  • Wombat04 1 augusti 2008

    Puff

  • Wombat04 1 augusti 2008

    Puff

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.