Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubbsträff i Göteborg i höst?

  • matnjutaren 10 juni 2008

    Klart du ska me´"matglada pojken".(Y)
    Blir lika trevligt om vi så måste sitta och "knö" ihop oss på 1 filt bara typ..Ha Ha

    Jag lämnade juh bara det som ett förslag och jag tycker att det ska bli sååå kul att träffas IRL! :D(Y)
    Restaurang med god mat, nya goda vänner...VAD mer kan man begära...?! (L)
    *S* Det skulle i så fall vara ett gratis boende..*Fniss*

  • matnjutaren 10 juni 2008

    Oooopsi...:o Nu blev det typ en dubblett visst...:o
    Meeeen..DET bjuder jag på..:p

  • Wombat04 10 juni 2008

    Skriv i den här tråden, så mycket ni vill. Jag jobbar "bakom kulisserna" men det är ju ändå inte aktuellt nu under sommaren. Anmälan kommer att bli bindande (givetvis med undantag för sjukdomsfall och annat laga förfall) men inte än. :)

  • Wombat04 10 juni 2008

    Puff

  • Bianca 11 juni 2008

    Vill man käka mycket för lite pengar är ju Mongolian Barbecue inte helt fel i Göteborg. Där kan man äta till man rullar ut i princip och det finns olika rätter att välja på. Bokar man i tid är det inga problem med plats till alla. Ett förslag från mig....

  • Bianca 11 juni 2008

    Liten rättelse(jag är antagligen lite trött efter gårdagens em-spel)
    Restaurangen heter Bamboo och den ligger vid skeppsbron, alldeles vid Göta älv. Maten är mongolisk, typ

  • stinta 11 juni 2008

    Skrivet av tantdrake den 10 jun 2008

    suck.....en jädra bit från Sävast......Så roligt ni ska ha!!!! Vill också träffas IRL!!!! Avis :( Får va glad om jag tar mej till Deep Purple i Linköping, inte såååå omöjligt - vilket vore en höjdare konsertmässigt!!!!! Räknar finanser fortfarande....) Norra Sverige borde väl kunna dra ihop nåt liknande som Göteborg. Hmmmm....Rock och Blues i Pite, Kirunafestivalen, Lulekalaset, PiteDansarochSpyr...f-låt Ler..... Nog är vi några här uppe som kan hitta på nåt kuligare???!!!! Om vi nu ändå inte kan ta oss ner till Götet av olika anledningar....



    Det var en bra ide:p
    Ett norrlandsderby(Y) Avstånden här är ju bara ett stenkast, så varför inte.:p Men nu känns det kanske för kort om tid, men kanske till våren 2009, när snön har fare. Vi norrlänningar får väl spåna vidare......

  • Wombat04 11 juni 2008

    Puff

  • farmoringer 11 juni 2008

    Skrivet av stinta den 11 jun 2008

    Skrivet av tantdrake den 10 jun 2008

    suck.....en jädra bit från Sävast......Så roligt ni ska ha!!!! Vill också träffas IRL!!!! Avis :( Får va glad om jag tar mej till Deep Purple i Linköping, inte såååå omöjligt - vilket vore en höjdare konsertmässigt!!!!! Räknar finanser fortfarande....) Norra Sverige borde väl kunna dra ihop nåt liknande som Göteborg. Hmmmm....Rock och Blues i Pite, Kirunafestivalen, Lulekalaset, PiteDansarochSpyr...f-låt Ler..... Nog är vi några här uppe som kan hitta på nåt kuligare???!!!! Om vi nu ändå inte kan ta oss ner till Götet av olika anledningar....



    Det var en bra ide:p
    Ett norrlandsderby(Y) Avstånden här är ju bara ett stenkast, så varför inte.:p Men nu känns det kanske för kort om tid, men kanske till våren 2009, när snön har fare. Vi norrlänningar får väl spåna vidare......


    Ja, det kanske får bli till våren då....För när semestrarna är slut så börjar snart älgjakten. Och jag får snart hem en valp, ja vad sägs? Sikta mot våren....

  • UllaC 11 juni 2008

    Hej Bella!
    Detta är en kanongrej du har kommit på. Det skall bli jätteroligt att träffa flera av Matklubbens medlemmar. Inga problem med boende för min del. Meddela gärna vad du har för alternativ när det gäller restauranger. Jag hoppas jag får med mej min dotter JennyV om hennes kille är ledig och kan passa barnen. (Y):D

  • Wombat04 11 juni 2008

    Puff

  • Wombat04 12 juni 2008

    Puff

  • nettans 12 juni 2008

    Restaurang Ferdinand e jättemysigt och har bra priser. Man går ner en trappa till en, ja vad ska man kalla det, källare och så är det är gamla valv i restaurangen. Har för mig att de hade typ fläskfile för 100:- Sen har de ett JÄTTESTORT utbud av öl. Hänger på om jag kan... Kul ide!!

  • Wombat04 12 juni 2008

    Jösses, finns gamla Ferdinand kvar??? Jag har "bara" bott i den här stan hela mitt liv men det hade jag inte koll på. Vad kul! Frekventerade den restaurangen rätt ofta i början av 80-talet ...

  • Lange 12 juni 2008

    Bara ni inte planerar att göra det för tidigt så kommer jag som ett skott. Men jag måste klara av min lilla rörelse först och hoppas naturligtvis att det rullar på en bit in på hösten.(Y)(Y)

  • Wombat04 12 juni 2008

    Puff

  • matglada_pojken 12 juni 2008

    Skrivet av Smulpajen den 10 jun 2008

    Skrivet av matglada_pojken den 10 jun 2008

    tck så jätte mycket wombat !!! jag följer gärna med då(Y):D(Y)


    Håller med Wombat; klart att du ska med(L) Det är ju jättekul att ungdomar i din ålder gillar vår klubb och gillar det här med mat och bak.


    tackar!! ja det är kul, ursäkta att jag inte har svarat tidigare men på grund av regn och rusk har vi haft strömmavbrott .

  • matglada_pojken 12 juni 2008

    Skrivet av Lindanemon den 10 jun 2008

    Skrivet av matglada_pojken den 10 jun 2008

    tck så jätte mycket wombat !!! jag följer gärna med då(Y):D(Y)


    Jag tycker också att det är jättekul om du följer med (Y)

    Vet var Öxabäck ligger, för tidigare bodde jag i Hajom, och mina pojkar (L) bor där fortfarande med sin pappa...


    tack så jätte mycket klart jag följer med(Y)(Y):)

  • Wombat04 12 juni 2008

    Puff puff

  • Teareyes 12 juni 2008

    jag hjälper till att puffa....:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.