Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubbsträff i Göteborg i höst?

  • zizzi08 13 juni 2008

    Halloj grymt bra förslag följer gärna med, har det blivit något datum ännu?:)

  • Wombat04 13 juni 2008

    Jag tror att i slutet av juli kan det vara bra att ha åtminstone ett preliminärt datum. Och då menar jag inte att vi ska träffas då, utan det ska bli när höstmörkret har sänkt sig och det är mysigt att sitta och prata inomhus. Så jag försöker sammanställa några datum av förslag som ni lämnar under sommaren och så utgår jag från dem till att börja med. OK?
    :)

  • JennyV 13 juni 2008

    Detta låter som ett superkul förslag! Jag är med om det bara passar!

  • matglada_pojken 13 juni 2008

    låter bra(Y)(H):)

  • Gnagett 13 juni 2008

    Jättekul idè. Jag har ju bara 10 mil till Göteborg så passar bara tiden är jag intresserad.

  • Wombat04 13 juni 2008

    Puff

  • vispen 13 juni 2008

    (Y) Hej Mat träff i Gbg låter välldigt trevligt.

    Om tid och plats stämmer deltager jag gärna.

    Trevligt att min gammla hemstad är på kartan.

    Hälsningar och trevlig sommar .

    Vispen:)

  • janetta 14 juni 2008

    Jag skulle också vilja vara med men jag är inte så flitiga som ni i matkonst jag tränar på att lära mig jag gillar att laga mat. Jag är mer inne på sidan för att se hur det fungerar och hitta lätta resept och få insperation.

  • Wombat04 14 juni 2008

    Janetta, erfarenhetsgraden spelar absolut ingen roll! Är du medlem i Matklubben är du välkommen med på träffen. Det var ju av samma anledning som du som de flesta av oss gick med i Matklubben från början skulle jag tro. (Y)

  • Fiona 14 juni 2008

    Bara datumet passar så kommer jag gärna ner till Gbg, har ju nära o bra hem sen så så länge det inte blir hela natten kan jag klara mig utan boende. I "värsta fall" får jag våldgästa någon av mina vänner eller bekanta i den stora staden o sova där! :)

  • janetta 14 juni 2008

    Skrivet av Wombat04 den 14 jun 2008

    Janetta, erfarenhetsgraden spelar absolut ingen roll! Är du medlem i Matklubben är du välkommen med på träffen. Det var ju av samma anledning som du som de flesta av oss gick med i Matklubben från början skulle jag tro. (Y)


    :D Då vill jag jätte gärna vara med. Jag bor ju så nära Göteborg. Mina två pojkar är på läger en helg i månaden så då kan jag annars kansken jag kan få i hop det på något sätt.

  • Wombat04 14 juni 2008

    Puff

  • Wombat04 15 juni 2008

    Puff

  • Wombat04 16 juni 2008

    Puff

  • matnjutaren 16 juni 2008

    "Skåne-puff" :p
    Var är ni skåningar? Visst e de väl NÅGON härnere ifrån som vill "hänga" på eller...:o? (L)

  • Wombat04 16 juni 2008

    De kommer säkert, matnjutaren ... de har ju sommaren på sig! :D

  • matnjutaren 16 juni 2008

    Skrivet av Wombat04 den 16 jun 2008

    De kommer säkert, matnjutaren ... de har ju sommaren på sig! :D


    HOPPAS DET!! :D(L)

  • Wombat04 17 juni 2008

    Puff

  • Wombat04 18 juni 2008

    Puff

  • Wombat04 26 juni 2008

    Dags att puffa upp den här tråden igen tror jag. Ta er en funderare, alla som känner att ni skulle vilja delta! I slutet av juli återkommer jag med preliminärdatum så får vi se var vi hamnar i tiden till hösten! :):):)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.