Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Medlem i MK?

  • Gnurf 5 mars 2010

    Den där tjejen med sin kaffekokare är ju old news, hon var ju med på Nyhetsmorgon tv4 för lääänge sedan. Klart hon vill ha besökare till sin hemsida och sälja lite kokböcker...{pirate}

  • redd 6 mars 2010

    Skrivet av 123Linnea den 5 mar 2010

    En festprisse jag känner stekte fiskpinnarna direkt på plattan...{hypnotized}


    Har vi inte alla gjort det? Vill minnas att det svåraste var att få stekyta så att den inte kladdade ner plattan samtidigt som den skulle "stekas" långsamt så att den tinade ordentligt.

    Slaggade hos en kompis för massa år sedan om bjöd på det till frukost, har för mig att vi hade riktigt roligt när vi lagade dom.. Har även för mig att vi sköljde ner eländet med vodka ;P

  • KatjaWulff 4 april 2010

    Hej!

    Här kan ni läsa om varför jag började, varför jag är så mediakåt och vad min "stackars" sambo tycker. Jag gör det hela med glimten i ögat och förstår att inte alla tycker det är kul, men tycker det är tråkigt när folk känner sig provocerade. Så läs gärna det inlägget och har ni fler frågor är det bara att hojta till!
    http://kaffekokarkokboken.blogg.se/2010/march/svar-pa-fragor.html

    Och angående ballongerna! Jag gör det helt enkelt för att jag tycker det är roligt. Då jag visst har för mycket tid över hinner jag även med ibland att jobba som ballongvikare.. ;) Väldigt många barn uppskattar detta så hör med dem ifall de tycker det är lika konstigt! :)

    Mycket riktigt, jag har nog inte alla hästarna hemma men det är väl inget fel med det!? :)

    Ha det fint!

    Mvh Katja

  • Bumbis 5 april 2010

    Jaha, då var vi där igen. Personliga påhopp. Ni känner inte kvinnan ifråga och ändå kan ni skriva så mycket om henne. Räcker det inte med att tycka att det är en konstig idé. Har hon tjänat pengar på detta tycker jag att det är kul för henne. Och nej, jag skulle inte heller prova att laga mat så.

  • Bumbis 5 april 2010

    Puffar lite så att berörda förstår konsekvenserna med personliga påhopp. Fortsätt med olika tankar och funderingar men inte personligt för då slutar detta vara en rolig sida.

  • boz1965 5 april 2010

    Skrivet av Bumbis den 5 apr 2010

    Puffar lite så att berörda förstår konsekvenserna med personliga påhopp. Fortsätt med olika tankar och funderingar men inte personligt för då slutar detta vara en rolig sida.


    Men snälla! Nu gör du ju samma sak själv! :)

  • The_mama97mia 5 april 2010

    Skrivet av KatjaWulff den 5 apr 2010

    Hej!

    Här kan ni läsa om varför jag började, varför jag är så mediakåt och vad min "stackars" sambo tycker. Jag gör det hela med glimten i ögat och förstår att inte alla tycker det är kul, men tycker det är tråkigt när folk känner sig provocerade. Så läs gärna det inlägget och har ni fler frågor är det bara att hojta till!
    http://kaffekokarkokboken.blogg.se/2010/march/svar-pa-fragor.html

    Och angående ballongerna! Jag gör det helt enkelt för att jag tycker det är roligt. Då jag visst har för mycket tid över hinner jag även med ibland att jobba som ballongvikare.. ;) Väldigt många barn uppskattar detta så hör med dem ifall de tycker det är lika konstigt! :)

    Mycket riktigt, jag har nog inte alla hästarna hemma men det är väl inget fel med det!? :)

    Ha det fint!

    Mvh Katja



    Heja, förlåt - jag är en av dom som skrivit om ditt projekt,
    du får tänka förlåt dem för det vet icke vad de prata om..
    Jag tycker det är tufft av dig att stå för det du gör och jättetufft att gå in här o stå för det i en tråd!!!
    Jag förstod bara inte vad det innebär att vika ballonger?
    blås upp ballonger vet jag ... men som sagt - det står mer för min okunnighet!
    ¨
    Kör på tjejen!

    mvh Mia

  • KatjaWulff 5 april 2010

    Hej igen!

    Uppskattar din ursäkt Mia! Tack, det är lugnt! ;)

    Hur det kan se ut efter jag har vikt ballonger och vad det innebär kan ni kolla på denna bloggen http://ballongkatja.blogg.se/

    Det är f.ö. en blogg jag snabbt sammanställde för att ett företag var nyfiken på vad jag kunde. Alltså ingen sida jag lagt ner mycket tid på eller brukar skylta med.

    Så... Det var det om mina intressen! Vad gör ni då för att göra er vardag lite roligare?

    Trevlig kväll.

  • amoz 5 april 2010

    Men det där ser ju hur kul ut som helst och visst har man sett sådant på marknader och dylikt. Tror att vi här inte riktigt fattade vad just orden vika ballonger stod för utan trodde kanske det var ouppblåsta ballonger det handlade om.
    Kul att det finns kreativa människor som vill och vågar göra det dom tycker är roligt.

  • kattgnag 5 april 2010

    (Y)(Y)(Y)

  • jimboz 5 april 2010

    Men va bra Katja. Trådskaparen tyckte du behövde gå med i MK och nu är du här, så välkommen in och hoppas att du trivs på klubben (Y)

    Såg att du gick med förra året redan....

  • KatjaWulff 6 april 2010

    Skrivet av jimboz den 6 apr 2010

    Men va bra Katja. Trådskaparen tyckte du behövde gå med i MK och nu är du här, så välkommen in och hoppas att du trivs på klubben (Y)

    Såg att du gick med förra året redan....


    Tack!

    Yep, medlem sedan ett tag tillbaka. Jag har väl tydligen inte haft "alldeles för mycket tid över" så jag hunnit sitta här och snacka skit.

    Fniss..

  • Roskerstin 6 april 2010

    Du är otroligt kreativ, det ska du ha all kred för, underbart med kreativa människor dessutom med glimten i ögat. Lycka till med all din kreativitet i framtiden!

  • KatjaWulff 6 april 2010

    Skrivet av roskerstin den 6 apr 2010

    Du är otroligt kreativ, det ska du ha all kred för, underbart med kreativa människor dessutom med glimten i ögat. Lycka till med all din kreativitet i framtiden!


    Tack detsamma! :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.