Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Rädda körsbärspralinen!

  • smeand 14 december 2009

    Jag som hoppades att alla likörpralinerna skulle bli kvar:'( Snart är det väl bara nougat i hela asken.... Visst gillar jag nougat men köper man en chokladask vill man ju ha lite variation! Vill man bara ha nougat kan man ju köpa dubbelnougat eller något.

  • mooseella 14 december 2009

    Om jag alls skulle ta något ur en alladinask så är det körsbär i likör. Alla de andra hoppar jag över. De är alldeles förs söta i min smak

  • Eery 14 december 2009

    Skrivet av marwis den 17 nov 2009

    Lite kul att detta kom i dag! vi pratade på jobbet om musplågan som många upplever nu, och en arbetskamrat berättade om en jul då hon i sin sommarstuga på vinden lagt julklappar och en chokladkartong. Dettsa var några veckor före jul och då hon nån dag före julafton skulle plocka ner paketen var chokladkartongen uppgnagd och ALLA pralinerna UTOM KÖRSBÄRS-CHOKLADEN var uppätna!! :D Sedemera infångades musen och den var ngt så kopiöst fet!
    Ja, möss har ju inte alltid rätt. Jag tycker körsbärsbitarna är helt ok, men de blir ändå alltid kvar till sist även hemma hos oss:p
    /Marie


    Hahaa!!! Tänk på det ni som äter trillingnöten:p

  • Russinet-Korinten 14 december 2009

    gräddnougaten, den ä go! men den hade så många röster så jag röstade på mjuk toffee...(L)mums:D

  • jimboz 14 december 2009

    Jag undrar hur många som äter Körsbärschokladen. Jag misstänker att det blev lite kompis röstningar. Jag har aldrig varit med om någon som ätit den..Själv röstade jag att behålla den, inte för jag bryr mig men man ställer väl upp för folk som tycker det är viktigt.
    Jag köper en Paradis till Jul..
    Så grattis till körsbäret :)

  • sikaal 14 december 2009

    Jag röstade inte på Körsbärspralinen, men här går den åt, är aldrig kvar till sist:)
    Hoppas Fransk nougat kommer tillbaka, saknar den:(

  • The_mama97mia 14 december 2009

    Jag är så nöjd att ägglikören åkte... älskar körsbärspralinen. Men i år blir det inte mkt chokladaskar. Barnen gillar mer liksom ren choklad.

  • boz1965 14 december 2009

    Äsch, Mamamia - skäm bort dig lite! :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.