Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SEMESTERPLANER

  • LindaGabriella 27 juni 2008

    Skrivet av susaer den 22 jun 2008

    Hej alla!
    Familjen tänkte åka till Skåne på en efterlängtad semester!
    Jobbar 4 veckor till sen är det dax! Känns ganska långt till dess just nu,
    men den som väntar på nåt gott....
    Mottager gärna tips på era smultronställen i Skåne, gärna nån fin badstrand,
    eller nåt mysigt ställe där man kan flanera och hitta nåt ställe att äta nåt gott på,
    eller nån liten butik med det lilla extra....förutom ett stort mat-intresse älskar jag allt som
    har med inredning att göra och skulle bli jätteglad för att få lite tips på Era favorit-butiker!

    Önskar alla en riktigt skön och härlig sommar och semester!

    Hälsningar från Susanne


    Jo Susanne vi var för några veckor sen på Tirups Örtagård utanför Staffanstorp. Jättemysig plantskola/cafe/presentbutik. Googla på nätet! //Linda

  • jas65 27 juni 2008

    Jag har aldrig haft en riktig semester, undrar hur det känns att vara ledig?
    Mvh
    Höfta på under de dagar ni har semester:)

  • Mellanbellan 27 juni 2008

    Min kamrat från Dubai är här första semesterveckan och sen åker jag till kamrater i Fellingsbro andra veckan. Sparar 3 veckor för utlandsresa i höst men har inte bestämt vart. Ryssland, England, Skottland o Irland är högst upp på min önskelista just nu. Skulle utlandet frysa inne så blir det kanske Helsingborg/Östra Ljungby o Stockholm/Flemmingsberg/Mörkö där jag har min släkt och sen ev Spanien över jul & nyår. Den som lever får se.

  • Mellanbellan 27 juni 2008

    Skrivet av jas65 den 27 jun 2008

    Jag har aldrig haft en riktig semester, undrar hur det känns att vara ledig?
    Mvh
    Höfta på under de dagar ni har semester:)


    Men snälla Jas65: jag hoppas du skämtar. Semester måste man ha för att orka bli gammal och kunna njuta länge av pensionspengarna man sparat ihop (H)

  • Kicki8 27 juni 2008

    Skrivet av Tillberga den 23 jun 2008

    så de är INGEN som åker förbi Tärnaby :(

    jordens bästa plats(L) eligt mej(H)


    Tärnaby är fint.hoppas det blir lite varmare...
    Man vet aldrig om man kör en sväng 30-40mil :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.