Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Spik i foten

  • redd 9 mars 2010

    Skrivet av popik den 3 mar 2010


    Ja nu kanske rubriken är lite vilseledande men så här är det. För 1,5 år sen så bröt jag fotleden ganska illa, fraktur på 3 ställen men de lappade ihop den med alva skrotupplagret. Nu har jag fått två små bulor precis vid ankelknölen och det känns konstigt. Kan det verkligen vara möjligt att spikarna har lossnat och är på väg ut? Är livrädd att behöva göra om operationen som var det värsta jag varit med om.{doctor}


    Har också lite skrot i mig och tror att spikar och skruv kan flytta på sig, är ganska säker på att mina har gjort det och känns faktiskt som det har blivit till det bättre, fast har en spik som flyttade sig ganska tidigt och lade sig på en nerv, händer att jag slår i den och vill lova att det tar smärta till nya nivåer.
    Brydde mig aldrig om att gå till läkaren eftersom jag inte upplevdeatt jag fick några problem, men så är jag ju en evis man av det gamla släktet.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.