Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad blir det till middag idag den 15 mars 2009

  • farmoringer 15 mars 2009

    Idag ska vi äta sjömansbiff som jag gör på älgkött.
    Det brukar alltid bli jättegott. (Y)

  • lena4 15 mars 2009

    Rådjursgryta med sambal oelek.

    Efterrätt: Ananaspaj med glass

  • marre62 15 mars 2009

    Idag blir det kycklingklubbor, som har legat i marinad sen igår, ris, currysås och en fräsch sallad.

  • ylwa 15 mars 2009

    Det blev lite ändringar igår, skulle ha gjort Rosèpeppar filè, men gör det idag i stället......

    Rosèpeppar filè.

  • ros 15 mars 2009

    :)Nu har vi ätit
    Lax under crème fraichetäcke

  • Okänd 15 mars 2009

    Potatisgratäng och fläskytterfilé

  • The_mama97mia 15 mars 2009

    Grilltajm - marinerad fläskkarré som legat över natten o gottat sig i citron, olj,a örtkryddor o vitlök. Samt tunna spjäll som likaså marinerat i soja, ingefära, lite honung, peppar... Bakar potatis i folie till detta på min älskade Weber. Nu är det nog vår i luften!

  • LaJefa 15 mars 2009

    Idag är det så fint väder så det blir den snabba versionen dvs...att tina upp lite tacosoppa som jag har i frysen och servera med lite ris som blev över från gårdagens middag. Så nu går jag ut och njuter i solen ett tag till medan soppan tinar.
    Mexikansk tacosoppa

  • farmoringer 15 mars 2009

    Skrivet av mama97mia den 15 mar 2009

    Grilltajm - marinerad fläskkarré som legat över natten o gottat sig i citron, olj,a örtkryddor o vitlök. Samt tunna spjäll som likaså marinerat i soja, ingefära, lite honung, peppar... Bakar potatis i folie till detta på min älskade Weber. Nu är det nog vår i luften!


    Blir avis på dig mama97mia. Vi måste nog ta oss en funderare på om inte vi borde börja grilla här också..

  • LindaPortos 15 mars 2009

    Idag så har min pojkvän gjort mos och köttbullar åt sjuklingen..(Y)

  • essim 15 mars 2009

    Panerad kotlett, ugnsbakad potatis och rotsaker samt bearnaisesås. :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.