Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad gör dig glad idag

  • Heisjo 25 mars 2008

    Idag är jag glad för att det är strålande sol:)
    För att jag är ledig

    Ibland krävs det inte så mycket:D

  • monel 25 mars 2008

    Jag är också glad att jag är ledig och att min dotter klarat teoriprovet nu på morgonen och snart kan få sitt körkort! (L)(Y):D

  • lennali 25 mars 2008

    Jag är ledig idag och i morgon, glad som en lärka.

  • Matmaja1 25 mars 2008

    Jag är glad för att; jag är ledig några dagar,
    det är ganska fräscht här hemma
    den portvinsmarinerade fläskfilén blev uppskattad av gästerna i söndags
    jag mår bra
    jag nyligen upptäckte matklubben!

    Kram o tack för alla smarriga recept!

  • busan37 25 mars 2008

    Jag är glad för att det är strålande sol idag och solen smälter så att mina vårblommor kommer fram igen (Y)

  • busan37 25 mars 2008

    smälter snön ska det vara såklart

  • Milla81 25 mars 2008

    Jag är glad för att jag är älskad av en Gud som aldrig sviker mig, vad som än händer
    Jag är tacksam för min fantastiska familj och våra underbara vänner
    och för att vi har det så bra här i Gnarp

    Milla

  • githg 25 mars 2008

    Jag är glad för att jag om två dagar förhoppningsvis får ta bort paketet och stygnen som jag har på högerhanden efter operation.(carpaltunnelsyndrom). :)
    Jag är glad för att min älskade dotter (18år) kommer hem från sitt träningsläger på Mallorca på fredag.(L)
    Jag är glad för att solen skiner och att snön smälter.(Y)

  • birgittaji 25 mars 2008

    jag är glad för vårt underbara Sverige. Jag är glad för att vi har många förmåner här, gratis skola och subventionerad sjukvård för att nämna några. Skattetrycket känns inte lika hårt när jag tänker på hur mycket jag får tillbaka.
    Jag är glad för att vi har världens renaste vatten. Jag njuter varje dag när jag bara kan ta vatten från kranen och dricka.
    Jag är glad över alla positiva och glada människor som finns på matklubben. Tack alla Ni.

  • Kaneta 25 mars 2008

    Jag är glad att vi har snö! :D Har haft snö sedan i förrgår. Annars har vi bara haft en ½ dags snö innan på hela vintern.

    Barnen är överlyckliga!

  • bellan68 25 mars 2008

    Jag är glad att jag har tränat idag!:Z Jag är glad över att jag kan jobba hemmifrån så mina barn slipper fritids! Jag är glad över att det snart är sommar och varmt! Jag är glad att så många här på mat klubben är så glada!! :D

  • jas65 25 mars 2008

    Idag är jag glad för all uppvakning vi har fått då Felicia föddes från grannar och Era mail från matklubben.
    Sedan så är jag glad för att vårsolen värmer och att min mamma kommer hit en vecka och hälsar på.
    Man skall vara glad:D
    Mvh
    Höfta mera
    Anders

  • Lange 25 mars 2008

    Jag är glad för att jas valde ett så vackert namn till sin dotter.
    Jag blir glad av att läsa alla glada inlägg i den här tråden.:p:D

  • Okänd 25 mars 2008

    :)Jag är glad över mina nya romaner som jag ska börja läsa ikväll.:D

  • tulipan 25 mars 2008

    Jag blev SKIIITGLAD i dag när jag hörde att dom väntar 15 grader varmt nästa vecka.. då slipper vi all den äckliga snön vi fått denna veckan


    *super nöjd*

  • MammaIrene 25 mars 2008

    Skrivet av Milla81 den 25 mar 2008

    Jag är glad för att jag är älskad av en Gud som aldrig sviker mig, vad som än händer
    Jag är tacksam för min fantastiska familj och våra underbara vänner
    och för att vi har det så bra här i Gnarp

    Milla

    Självklart är det något att vara mycket glad över o något vi tar för givet i bland tills något går på tok.... Ibland får man också anledning att tvivla, men i slutändan förstår man oftast att Gud har en plan för allt!
    Ibland är det dock riktgit svårt att förstå....Riktigt svårt, men Gud älskar oss alla, det vet jag! Vem skulle annars offra sin ende son som han gjorde för vår skull?
    Sedan är det inte allt vi förstår o vi skall inte förstå allt står det ju om i bilben, det är för invecklat.

  • Lisabet 25 mars 2008

    Jag är glad för alla goá kramar jag fick av barnen på dagis idag. De värmde när det är så kallt ute.

  • Luis 26 mars 2008

    Skrivet av tulipan den 25 mar 2008

    Jag blev SKIIITGLAD i dag när jag hörde att dom väntar 15 grader varmt nästa vecka.. då slipper vi all den äckliga snön vi fått denna veckan


    *super nöjd*


    TACK !! Jag började tro att jag var den enda som var trött på detta vädret.
    //Luis

  • Luis 26 mars 2008

    Jag är glad för att vi är en dag närmare värmen och grillning (H)
    Jag är glad för att min dotter är sååååååååååå underbar och har världens vackraste ögon och leende.
    Jag är glad för att jag hittade denna sidan som delas av så många trevliga människor.
    Tack!

    //Luis

  • monel 26 mars 2008

    Jag också :D

    Skrivet av tulipan den 25 mar 2008

    Jag blev SKIIITGLAD i dag när jag hörde att dom väntar 15 grader varmt nästa vecka.. då slipper vi all den äckliga snön vi fått denna veckan


    *super nöjd*

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.